Ik kan mijn facturen niet inzien, als ik inlog met het e-mailadres waar ik de mail op krijg, zie ik als laatste factuur een factuur van april 2024. Klantnummer 40107424273.
Kan mijn facturen niet inzien
Beste antwoord door Noordzee
Hallo ​
Dan is jouw mobiele abonnement niet gekoppeld aan jouw account. Je zult dan eerst jouw mobiele abonnement moeten toevoegen via MijnKPN. Hieronder staat de instructie:
Zodra jouw abonnement gekoppeld is aan jouw MijnKPN, dan zie je een overzicht van de facturen.
Facturen opzoeken in de MijnKPN app
In de MijnKPN app kan je voor al je abonnementen de laatste 30 facturen vinden. Vaak is dit 30 maanden, maar soms krijg je meerdere facturen in één maand. We raden je aan om ze tijdig op te slaan: want nadat ze uit MijnKPN zijn, zijn de facturen niet meer op te vragen.
Zo vind je je factuur:
- Open de MijnKPN app
- Kies bovenin het abonnement waarvan je je facturen wilt bekijken
- Kies dan voor ‘Facturen bekijken’
- Er verschijnt een lijstje facturen. De oudere facturen vind je onder het kopje ‘Toon meer’
Facturen opzoeken in MijnKPN via een internetbrowser
Het is ook mogelijk om je facturen via MijnKPN in een internetbrowser op te zoeken. Hier vind je de facturen tot twaalf maanden terug. Ben je op zoek naar oudere facturen? Gebruik dan de MijnKPN app.
Zo vind je je factuur:
- Log in op MijnKPN
- Rechts zie je meteen een lijstje facturen
- Op zoek naar de facturen van een ander abonnement? Klik dan bovenin op ‘Producten’ en kies vervolgens het abonnement waarvan je je facturen wilt zien
bron:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.