Skip to main content
Beantwoord

Kan mijn facturen niet inzien

• 6 januari 2025
  • 8 reacties
  • 143 keer bekeken

Ik kan mijn facturen niet inzien, als ik inlog met het e-mailadres waar ik de mail op krijg, zie ik als laatste factuur een factuur van april 2024. Klantnummer 40107424273.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Wicherson ,

Dan is jouw mobiele abonnement niet gekoppeld aan jouw account. Je zult dan eerst jouw mobiele abonnement moeten toevoegen via MijnKPN.  Hieronder staat de instructie: 

Zodra jouw abonnement gekoppeld is aan jouw MijnKPN, dan zie je een overzicht van de facturen. 

Facturen opzoeken in de MijnKPN app

In de MijnKPN app kan je voor al je abonnementen de laatste 30 facturen vinden. Vaak is dit 30 maanden, maar soms krijg je meerdere facturen in één maand. We raden je aan om ze tijdig op te slaan: want nadat ze uit MijnKPN zijn, zijn de facturen niet meer op te vragen.

Zo vind je je factuur:

• Open de MijnKPN app
  • Kies bovenin het abonnement waarvan je je facturen wilt bekijken
  • Kies dan voor ‘Facturen bekijken’
  • Er verschijnt een lijstje facturen. De oudere facturen vind je onder het kopje ‘Toon meer’

Facturen opzoeken in MijnKPN via een internetbrowser

Het is ook mogelijk om je facturen via MijnKPN in een internetbrowser op te zoeken. Hier vind je de facturen tot twaalf maanden terug. Ben je op zoek naar oudere facturen? Gebruik dan de MijnKPN app.

Zo vind je je factuur:

• Log in op MijnKPN
  • Rechts zie je meteen een lijstje facturen
  • Op zoek naar de facturen van een ander abonnement? Klik dan bovenin op ‘Producten’ en kies vervolgens het abonnement waarvan je je facturen wilt zien

bron: 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38603 reacties
  • Antwoord
  • 6 januari 2025

Hallo ​@Wicherson ,

Dan is jouw mobiele abonnement niet gekoppeld aan jouw account. Je zult dan eerst jouw mobiele abonnement moeten toevoegen via MijnKPN.  Hieronder staat de instructie: 

Zodra jouw abonnement gekoppeld is aan jouw MijnKPN, dan zie je een overzicht van de facturen. 

In de MijnKPN app kan je voor al je abonnementen de laatste 30 facturen vinden. Vaak is dit 30 maanden, maar soms krijg je meerdere facturen in één maand. We raden je aan om ze tijdig op te slaan: want nadat ze uit MijnKPN zijn, zijn de facturen niet meer op te vragen.

Zo vind je je factuur:

• Open de MijnKPN app
  • Er verschijnt een lijstje facturen. De oudere facturen vind je onder het kopje ‘Toon meer’

Het is ook mogelijk om je facturen via MijnKPN in een internetbrowser op te zoeken. Hier vind je de facturen tot twaalf maanden terug. Ben je op zoek naar oudere facturen? Gebruik dan de MijnKPN app.

Zo vind je je factuur:

• Log in op MijnKPN
  • Op zoek naar de facturen van een ander abonnement? Klik dan bovenin op ‘Producten’ en kies vervolgens het abonnement waarvan je je facturen wilt zien

bron: 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 6 januari 2025

Als ik een product wil koppelen, blijft het menu ‘Producten’ maar laden. Maakt niet uit welke browser ik gebruik. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38603 reacties
  • 6 januari 2025
Wicherson schreef:

Als ik een product wil koppelen, blijft het menu ‘Producten’ maar laden. Maakt niet uit welke browser ik gebruik. 

Probeer het eens via de MijnKPN-app op jouw telefoon. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 7 januari 2025

Dat lukt nu, maar ik zou ook graag via m’n browser willen kijken anders kan ik de facturen niet downloaden

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38603 reacties
  • 7 januari 2025
Wicherson schreef:

Dat lukt nu, maar ik zou ook graag via m’n browser willen kijken anders kan ik de facturen niet downloaden

Fijn ​@Wicherson ,

Maar dan is het via jouw browser een kwestie van Cookies en browsegeschiedenis wissen. Dan gaat het jou daarna weer lukken.  

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 17106 reacties
  • 9 januari 2025

Hoi ​@Wicherson. Welkom op de community! Wat vervelend dat het niet lukt om de facturen te bekijken. 

Wicherson schreef:

Het lijkt erop dat het inmiddels is gelukt om je mobiele abonnement te koppelen aan je KPN ID, maar dat je nog steeds problemen ervaart met het openen van MijnKPN via een browser. Heb je al geprobeerd om de cookies en browsergeschiedenis te wissen om te zien of dit het probleem oplost, zoals Noordzee hierboven al voorstelt? Je kunt het ook proberen in een andere browser. Laat je ons weten of het zo lukt?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38603 reacties
  • 16 januari 2025
Noordzee schreef:

Hallo ​@Wicherson ,

Zo vind je je factuur:

• Open de MijnKPN app

Zo vind je je factuur:

• Log in op MijnKPN

bron: 

​@Wicherson 

Sinds kort is er een nieuwe versie van MijnKPN.

Je kunt nu ook de laatste 30 facturen terugvinden.

Grote kans dat het jou via de nieuwe versie van MijnKPN wel gaat lukken! 

Meer informatie: 

https://community.kpn.com/kpn%2Did%2Den%2Dmijnkpn%2D29/ontdek%2Dde%2Dvernieuwde%2Dmijnkpn%2Dwebsite%2Dalles%2Dwat%2Dje%2Dmoet%2Dweten%2D627000

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38603 reacties
  • 23 januari 2025
Noordzee schreef:
Noordzee schreef:

Hallo ​@Wicherson ,

Zo vind je je factuur:

• Open de MijnKPN app

Zo vind je je factuur:

• Log in op MijnKPN

bron: 

​@Wicherson 

Sinds kort is er een nieuwe versie van MijnKPN.

Je kunt nu ook de laatste 30 facturen terugvinden.

Grote kans dat het jou via de nieuwe versie van MijnKPN wel gaat lukken! 

Meer informatie: 

https://community.kpn.com/kpn%2Did%2Den%2Dmijnkpn%2D29/ontdek%2Dde%2Dvernieuwde%2Dmijnkpn%2Dwebsite%2Dalles%2Dwat%2Dje%2Dmoet%2Dweten%2D627000

Noordzee schreef:
Wicherson schreef:

Fijn ​@Wicherson ,

Maar dan is het via jouw browser een kwestie van Cookies en browsegeschiedenis wissen. Dan gaat het jou daarna weer lukken.  

​@Wicherson 

Is het nu wel gelukt via jouw browser?