Skip to main content
Ik heb een databundel gekocht (100 MB mobiel internet (25 Mb/s) bovenop een KPN prepaid.

Ik ontvang totaal geen data.

Ik kan zien in de in de KPN app, onder "Overzicht" dat de 100 MB bunderl er is en dat ik 0 MB van de 100 MB heb verbuikt.



Ik heb dual-sim.

Mijn KPN roaming staat aan.

Maar onder de installing "data usage/KPN" kan ik de schakelaar "mobile data" niet aanzetten. De knop is grijs.

Voor mijn andere SIM-kaart kan ik mobiele data wel aanzetten.



Ik weet niet of dat iets uitmaakt, maar ik ben in Duitsland.
Goedemorgen @ifs, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!



Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je geen gebruik kan maken van de gekochte bundel. Je geeft aan dat het om prepaid gaat, en dat de bundel wel zichtbaar is in MijnKPN. Dan gaat er denk ik in het toestel toch iets mis. Heb je gecontroleerd of het werkt als je 4G uitschakelt en 2G/3G gebruikt? Daarnaast is handmatig een netwerk selecteren vaak ook een oplossing. Maar zoals je aangeeft kan je hier misschien niet eens bij.. Herstart van het toestel en de andere simkaart eruit halen ook al getest?



Bij prepaid van KPN heb je geen duo simkaart, want anders zou ik namelijk nog aangegeven dat je slechts 1 simkaart/toestel tegelijkertijd kunt gebruiken. Welke andere simkaart gebruik je in jouw dual-sim toestel?



Zou je in ieder geval je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer (bij persoonlijke opmerkingen)?
@ifs, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of bovenstaande geholpen heeft of niet? 🙂

Reageer