Skip to main content

Beste, ik kan mijn mobiel niet meer gebruiken. Zogenaamde NOODOPROEP en moet een wachtwoord invoeren. Zou niet weten na een aantal keren te proberen. Samsung S52

 

Ik heb geen persoonlijke gegevens gedeeld dus ? Mijn telefoon kan niet gemist worden, moeders in verpleegtehuis belt mij zo en zal in paniek raken. Hoe ik nou niet gewoon mijn telefoon gebruiken ?

 


Beste, ik kan mijn mobiel niet meer gebruiken. Zogenaamde NOODOPROEP en moet een wachtwoord invoeren. Zou niet weten na een aantal keren te proberen. Samsung S52

Dat is gewoon de code van de simkaart. Gewoonlijk 0000 als je die nooit gewijzigd hebt. Ik toets die elke keer in als ik het toestel opstart. Maar na 3 foutieve pogingen lukt dat niet meer en moet je de puk code invoeren. Die is veel langer. 


Beste, ik kan mijn mobiel niet meer gebruiken. Zogenaamde NOODOPROEP en moet een wachtwoord invoeren. Zou niet weten na een aantal keren te proberen. Samsung S52

Dat is gewoon de code van de simkaart. Gewoonlijk 0000 als je die nooit gewijzigd hebt. Ik toets die elke keer in als ik het toestel opstart. Maar na 3 foutieve pogingen lukt dat niet meer en moet je de puk code invoeren. Die is veel langer. 

Lukt nog steeds niet

 


Wat is dit voor gedoe en waar komt die Noodoproep ineens vandaan ? Compleet geblokkeerd en kan niet bellen waar en toestel toch voor bedoeld is

 


Hoi,

Je kunt ook even rustig doen en je vraag op een normale manier stellen, beetje fatsoenlijk en zo. Het kan gewoon. :slight_smile:

De code die je ziet is of je pincode of de code van je telefoon. Kun je hier een foto plaatsen van wat je precies ziet? Dan denken we even mee.