Skip to main content
Beantwoord

Kan niet bellen.

  • February 12, 2020
  • 9 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik kan nu nog niet bellen is zeker nog geblokkeerd.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Gerard Steenbergen

Dit bericht kreeg ik laats van jullie.

K.P.N ID met gebruikersnaam ***@***.nl

Daarom verloopt uw K.P.N op 13 maart 2020 als u niets doet.

Dus nu doe ik wat,dan wordt dat toch weer opgegeven.

Het is nog geen 13 maart,graag hoor ik wat van jullie.

 

Gr van Gerard Steenbergen.👍

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi Gerard! Dat is natuurlijk niet fijn! Zou je me je situatie kunnen toelichten?
Kun je ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Dit bericht kreeg ik laats van jullie.

K.P.N ID met gebruikersnaam ***@***.nl

Daarom verloopt uw K.P.N op 13 maart 2020 als u niets doet.

Dus nu doe ik wat,dan wordt dat toch weer opgegeven.

Het is nog geen 13 maart,graag hoor ik wat van jullie.

 

Gr van Gerard Steenbergen.👍

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Bedankt voor je toelichting Gerard, ik begrijp echter nog niet helemaal wat je bedoelt.

Zou je ook je gegevens willen toevoegen aan je profiel? Dan kijk ik even met je mee!


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Ik heb mijn telefoon opgewaardeerd met 10,00 via de Rabobank en betaald.

ik krijg het niet voor mekaar en mijn tefefoon is nog steeds geblokkeerd.

06-nummers: ***********.

En mijn opwaardeercode is: **************

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi Gerard, het nummer dat je me stuurt is niet langer actief en helaas ook niet meer terug te halen. Dit is per sms destijds aangekondigd.Opwaarderen is ook niet meer morgelijk sinds 17 december.


Ik heb het nog met 10.00 euro opgewaardeerd krijg ik dat nog terug van K.P.N.

Gr van GSteenbergen.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Als je via de site hebt opgewaardeerd zou je dit automatisch teruggestort moeten krijgen!


Okee ik wacht wel af.👍