Skip to main content
Beantwoord

Kan niet bellen en sms'en met nieuwe KPN simkaart

• May 19, 2025
  • 8 reacties
  • 56 keer bekeken

Lavinia Schenkhuizen
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

• Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen en geplaatst in mijn iPhone

• De simkaart herkent als KPN, maar er is geen netwerk

• Ik kan niet bellen/sms’en, en alleen wifi werkt

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Code aanvragen. Duurt 3 dagen toch? Kan ik beter naar de KPN winkel lijkt mij? 

Hoi ​@Lavinia Schenkhuizen 

Zoals ik het kan beoordelen, heeft de medewerker in de KPN Winkel de meegegeven simkaart niet goed geactiveerd, waardoor je er nu geen gebruik van kan maken.
Ik adviseer je daarom ook, om vanmiddag met de bewuste simkaart en je legitimatiebewijs langs de KPN Winkel te gaan, om er alsnog voor te zorgen dat de simkaart geactiveerd wordt.
Doe de simkaart in de KPN winkel in je iPhone, om samen met de medewerker te checken of alles dan werkt, en je dus bellend de winkel uitloopt.

Het kan zijn, dat de medewerker een foutje heeft gemaakt toen hij de simkaart laatst aan je mee gaf, en je daardoor geen gebruik kon maken van de simkaart bij thuiskomst.

Dus even terug naar de KPN Winkel!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • May 19, 2025

@Lavinia Schenkhuizen Hebt je de simkaart al geactiveerd? Zonder activatie is deze niet te gebruiken

https://mijn-bestelling.kpn.com/activatie/

Lavinia Schenkhuizen
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Ik heb de simkaart in de winkel meegekregen. En hij heeft hem geactiveerd zei die. Toen thuis de simkaart geplaatst. Want als ik nu op de link klik. Heb ik zelf geen code die ik kan toevoegen?

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • May 19, 2025

Ik heb de simkaart in de winkel meegekregen. En hij heeft hem geactiveerd zei die. Toen thuis de simkaart geplaatst. Want als ik nu op de link klik. Heb ik zelf geen code die ik kan toevoegen?

Normaliter is de simkaart al geactiveerd door de medewerker. Maar je kan ook een nieuwe code aanvragen via https://mijn-bestelling.kpn.com/activatie/resend_actcode/

Werk de simkaart in een andere telefoon?

Lavinia Schenkhuizen
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Zoals ik het kan beoordelen, heeft de medewerker in de KPN Winkel de meegegeven simkaart niet goed geactiveerd, waardoor je er nu geen gebruik van kan maken.
Ik adviseer je daarom ook, om vanmiddag met de bewuste simkaart en je legitimatiebewijs langs de KPN Winkel te gaan, om er alsnog voor te zorgen dat de simkaart geactiveerd wordt.
Doe de simkaart in de KPN winkel in je iPhone, om samen met de medewerker te checken of alles dan werkt, en je dus bellend de winkel uitloopt.

Het kan zijn, dat de medewerker een foutje heeft gemaakt toen hij de simkaart laatst aan je mee gaf, en je daardoor geen gebruik kon maken van de simkaart bij thuiskomst.

Dus even terug naar de KPN Winkel!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Lavinia Schenkhuizen, werkt inmiddels jouw mobiele telefoon weer? Na nogmaals een bezoek aan de KPN winkel

Lavinia Schenkhuizen
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Jazeker. Binnen 5 minuten liep ik bellend naar buiten. De sim was niet goed geactiveerd. Dankjewel voor het vragen. Mvg 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Zat ik toch goed, met het feit dat de simkaart niet goed geactiveerd was.
Fijn dat alles nu is opgelost, en je weer kunt bellen en internetten met je iPhone.