Skip to main content

Sinds 2 weken maak ik gebruik van duo simkaarten. 1 zit er in mijn IPhone 7 en 1 in mijn extra Nokia 105 telefoon. Kan van een aantal bekenden wel telefoon z(06 nrs) ontvangen op mijn Nokia 105 (als de IPhone uitstaat) maar van mijn eigen vrouw NIET. Zij heeft een T mobile abo. Ben al 3 maal in de KPN winkel in Zwolle geweest en afgelopen zaterdag lukte het eindelijk (gefilterde nr uitgezet of verwijderd!!) Echter vandaag(een dag later) kan zij weer niet bellen, als de IPhone uitstaat???? Andere mensen kunnen dit wel. Als de Nokia uitstaat , dan kan ze mij wel (altijd) bellen naar mijn IPhone 7 , alleen weer niet naar mijn Nokia ??

Allemaal onbegrijpelijk 

@Jkist 

Je zou haast zeggen dat in de Nokia haar nummer geblokkeerd is. (inkomende gesprekken).

Het zal i.i.g. niet aan de verbinding liggen want met de iPhone lukt het wel. En de 2 simkaarten bij duo-card zijn identiek.


Denk dat het probleem is opgelost. Ik heb eerst andere mijn 06 nr laten bellen en nu ontving ik ineens niets meer van deze andere personen (06 nummers).Heel vreemd??

Gisteren kwam onze oudste zoon bij ons én hij heeft de simkaart in de andere sleuf geplaatst van mijn Nokia 105. Het resultaat is, dat mijn vrouw én de andere aanwezigen op dat moment nu wél ineens mijn 06 nummer op mijn 2e telefoon ( Iphone7S uitgezet) kunnen bellen.! Vandaag weer een aantal malen, met mijn vrouw haar telefoon, naar mijn Nokia 105 gebeld én zowaar het bleef werken!.      Dus waarschijnllijk is dit de oplossing geweest, die men wellicht ook in  de KPN winkel had kunnen bedenken?? We wachten nu maar weer af...


P.S.Nagekomen. Simkaart zat in gleuf/sleuf 1 en nu in sleuf 2 geplaatst!!

Â