Skip to main content

Wij hebben momenteel precies hetzelfde probleem. Mijn vrouw kan mij niet bellen via met haar iPhone naar mijn iPhone ik kan haar wel bellen. Alle boven genoemde suggesties hebben wij allemaal opgevolgd en doorlopen , ook gezamenlijk met KPN enAPPLE  zonder enig resultaat….. Wij worden er helemaal confuus van:head_bandage:

*admin: Eigen topic aangemaakt

Wat vreemd @petertamerus. Ze heeft jouw nummer dus niet geblokkeerd en kan verder iedereen bellen die ze wil bellen? Controleer dat in je telefoon. Het staat meestal in het menu 'Contacten'. Het verschilt per merk en type telefoon of dit mogelijk is en waar je het kunt instellen of opheffen. Raadpleeg hiervoor de handleiding van je telefoon. Met sommige telefoons kun je verder instellen dat je enkel bepaalde telefoonnummers kan bellen. Dit heet 'vaste nummers' of 'FDN'. Zet dit uit, zodat je iedereen kunt bellen.

Ik ga ervan uit dat bovenstaande tips ook al gecheckt zijn. Vul in dat geval jouw forumprofiel aan met je 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant. Dan ga ik kijken wat ik kan doen. 

 


Beste mijnheer Niek KPN,

Ik ga hier niet al mijn gegevens neerschrijven, temeer daar    ik een klacht had ingediend , jammer dat ik werd gebeld en ik de oproep miste , terug bellen kan niet!

Zo simpel als U het hierboven omschrijft is het helaas niet. Er is echt alles al gecontroleerd met KPN en Apple , het enige is nog een technische check door KPN om te zien wat er gebeurt tijdens de oproep.

 


De gegevens komen terecht in je eigen profiel, dus niet openbaar. Dit kunnen alleen jij en ik zien (en andere werknemers van KPN). Zonder deze gegevens kan ik niet checken wat er al besproken is en kan ik ook geen ticket voor je aanmaken, mocht dat nodig zijn.
Je mag ook bellen met 0800 0402 en het via de telefoon bespreken. Dan hoef je je gegevens nergens achter te laten. 



 


Geachte mijnheer Niek KPN,  er zijn al 2 medewerkers ( collega's) mee bezig geweest , de eerste leek aardig op weg en schakelde een team in om het probleem te helpen oplossen , hij zegde mij toe terug te bellen de volgende dag wat niet gebeurde, daarna een 2e medewerker die vond dat ik een klacht moest indienen dan zouden de collega’s van de klachtendienst het probleem verder afhandelen , geen reactie daarna. ik ben reuze benieuwd naar uw inmenging en heb mijn gegevens ingevuld zoals u vroeg.


Bedankt voor het invullen van de gegevens. Ik heb net even gekeken en zie dat de klacht vanmiddag is opgepakt. Het probleem zou veroorzaakt kunnen worden door de Engelse provider van je vrouw lees ik. Ik weet niet wat er verder nog besproken is, maar ik vermoed dat er voor nu aan onze kant geen acties meer nodig zijn. 

Mocht ik op dit moment nog iets (anders) kunnen doen, dan hoor ik het graag! 


Beste mensen het probleem is opgelost , het zat ergens diep in de techniek van KPN of de Engelse leverancier . De Engelsen hebben het opgelost en ook gevonden, KPN gaf het op!