Skip to main content

Ben nu in de VS. Heb voor 29,99 een bundeltje van 2000mb bij kpn gekocht. Bellen of gebeld worden gaat niet. Niet bij At&t, niet bij T-mobile en niet bij Verizon.

 

Admin; eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

Hoi @K122, welkom op ons forum!
Via ons forum kan het soms even duren voor je reactie van ons hebt. Ik weet niet of het nog relevant voor je is maar we hebben hier ook een handig topic over!

Een paar dingen die kunnen helpen:

  • Ander netwerk proberen (had je al gedaan)
  • VoLTE aan of uit zetten (en daarbij je toestel ook even herstarten)

Nee Volte aanuit, 2G/3G, 4G dat heb ik allemaal geprobeerd. Ik kan met klanten of familie alleen whatsappen - mits ik wifi heb.


Ik kijk graag even mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Gedaan


Bedankt voor je gegevens @K122, ik zie hier zo geen blokkades of iets. Ik heb dus ook niet echt een verklaring waarom het niet werkte. Ik zie dat er wel 300MB/minuten verbruikt zijn, het lijkt dus wel ergens even gewerkt te hebben.

Klopt het dat je inmiddels weer terug bent in Nederland?


Ja ik ben weer terug. Af en toe leek ik idd contact te hebben via whatsapp, met name onderweg in de auto. Dat viel dan later weer weg.


Dat klinkt alsof er toch iets met de dekking of lokale providers is geweest, vanuit KPN Heb ik daar helaas niet echt een oplossing voor vrees ik