Skip to main content

Kan niet bellen of gebeld worden op 2 telefoons

• November 25, 2025
  • 6 reacties
  • 80 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik heb 2 telefoons, 2 abonnementen, kan sinds pakweg een uur niet meer bellen of gebeld worden.

November 25, 2025

​@JanD Dank je wel voor je reactie en tips.

Ik was ondertussen al naar de KPN winkel gegaan, nadat ik n zoveelste resetpoging en check op storing had gedaan. Ter plekke daar lukte bellen ineens wel; waarschijnlijk was het toch een (heel lokale) storing, aldus de medewerker. Jammer vd moeite, maar blij dat t vanzelf verholpen was na een ochtend van alles proberen.

​@EG123 mss toch even nog geduld of ook even naar de winkel? Sterkte verder!

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 25, 2025

Beste ​@Clienhols reset binnen je mobiel de netwerkinstellingen eens, dan worden wifi, BT en mobiele instellingen teruggezet naar hun standaard waarden.

Wat voor (fout)melding zie je?

Zie je bovenin je mobiel ook geen 5g of 4g logo staan?

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 25, 2025

Ik heb hetzelfde probleem, alles al gereset, opnieuw opgestart, update gedownload. Heb gewoon bereik en internet maar bellen of gebeld worden kan niet.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 25, 2025

​@JanD Dank je wel voor je reactie en tips.

Ik was ondertussen al naar de KPN winkel gegaan, nadat ik n zoveelste resetpoging en check op storing had gedaan. Ter plekke daar lukte bellen ineens wel; waarschijnlijk was het toch een (heel lokale) storing, aldus de medewerker. Jammer vd moeite, maar blij dat t vanzelf verholpen was na een ochtend van alles proberen.

​@EG123 mss toch even nog geduld of ook even naar de winkel? Sterkte verder!

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Clienhols, goed om te lezen dat het inmiddels weer werkt. Het kan inderdaad een korte lokale storing geweest zijn. Veel storingen delen we ook op kpn.com/storing, dat is een goede eerste stap om te checken als je verbinding niet werkt. Zowel bij mobiel als de internetverbinding thuis kan dat al iets aangeven.

Als volgende stap kan je het toestel altijd opnieuw opstarten, dat kan vaak ook helpen. Dit tips heb je nu niet nodig, en ik hoop dat je ze ook niet nodig gaat hebben in de toekomst 😉

​@EG123, ook welkom! Is het bij jou ook opgelost, of nog niet?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 26, 2025

Dank je wel  ​@Jasper van KPN , maar  ik heb die stappen uiteraard tig keer doorlopen en de storingencheck wel 10x gedaan 😉. Biedt dus niet tijd uitkomst, helaas. Soms is n geduld het enige.   

Jasper van KPN
Moderator

Niet altijd inderdaad, in jouw geval hielp het deze keer niet dus. Dat zal je altijd net zien dan. En zoals gezegd komt er hopelijk geen volgende keer om dat nodig te hebben!