Skip to main content
Vraag

Kan niet bellen of gebeld worden sinds paar maanden

• September 14, 2026
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Hallo, 

Ik kan sinds een paar maanden niet bellen of gebeld worden, zowel in NL als in het buitenland. Internet en SMS werken wel. Ben op dit moment in het buitenland dus kan niet naar een KPN winkel. 

Alvast bedankt, 

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@DIDO1234, welkom op onze community, wat een merkwaardig issue! In welk land ben je? Heb je al naar je bundels/abonnement gekeken in je MijnKPN app? Wat voor abonnement heb je?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 17, 2026

Hoi Thomas, bedankt voor je antwoord. Mijn abonnement is KPN Basis 2017, dit probleem is nieuw. Tot een tijd geleden kon ik zowel in NL als het buitenland gewoon bellen, nu kan ik ook in NL niet meer bellen of gebeld worden. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik zou je vragen hierover eens met ons te bellen op ons gratis nummer 0800-0402 of een terugbelverzoek indienen maar als je in het buitenland bent wil dat niet echt. Op onze site staat een stappenplan, kun je die eens doorlopen? Problemen of storing met mobiel bellen of gebeld worden | KPN Het kan ook iets van een instelling op je toestel zijn, dat hij bijvoorbeeld een andere (e)sim probeert te gebruiken als je belt.

In het buitenland wil het nog wel eens helpen even te verbinden met een ander netwerk