Skip to main content

Kan iemand mij met het onderstaande helpen?

 

ik ben van de week overstapt van provider naar kpn, dus van simkaart gewisseld. hierbij heb ik nummer behoudt aangevraagt, meerdere bevestigings smsjes ontvangen dat het nummer succesvol overgezet is, internet werkt ook prima.

het probleem is dat ik niet gebeld kan worden door anderen. mensen krijgen dan gelijk een voicemail dat dit nummer buiten gebruik is. ik kan ermee zelf mensen wel op bellen,maar schijnbaar met een vreemd nummer.

weet iemand hoe ik dit zo snel mogelijk kan oplossen, ik moet namelijk telefonisch bereikbaar zijn. 

mvg, Myrthe

Hallo @smyrthe! Het klinkt alsof jouw tijdelijke nummer actief is. Als andere mensen dat ‘vreemde’ nummer proberen te bellen. Krijgen ze jou dan wel te pakken? Ik zoek graag voor je uit wat er aan de hand is. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende. 

Hoor graag! 


@Lisa informatie is aangepast. als je nog wat info moet weten hoor ik het graag.

ja als ze het vreemde nummer bellen krijg ze mij aan de telefoon.


@smyrthe Je nummer is volledig geporteerd. Dat het tijdelijke nummer nog actief is, is dus gek.Dit moet intern even uitgezocht worden. Ik ga dit voor je navragen. Je hoort van me!