Skip to main content

Hoi,

Ik kan al 3 weken niet meer gebeld worden. Bellers krijgen direct voicemail. Ik krijg geen melding van gemiste oproep. Pas 30 - 60 min nadat ik gebeld zou zijn, krijg ik enkel een sms dat ik een oproep heb gemist.

Ik heb al een nieuwe simkaart ontvangen, want het zou aan mijn oude simkaart liggen. Vond het al apart, maar ook de nieuwe doet niks beter. Het probleem blijft. Heb de telefoon meerdere keren opnieuw opgestart, instellingen nagekeken. Geen vliegtuigstand of doorschakelen aan. Internet doet het wel. Ik kan zelf wel bellen, maar het duurt erg lang voor hij de beltoon laat horen en overgaat bij degene die ik bel. 

Help! Wat kunnen we hieraan doen? Ben nu al veel te lang onbereikbaar. Er is geen verandering geweest in mijn telefoon oid.

Staan er misschien bij jullie instellingen niet goed? Deze nieuwe simkaart even goed nakijken?

 

Hoor het graag.

Groetjes

 

Hoi @Mellebel, wat lastig dat je al drie weken niet bereikbaar bent! Ik lees dat ook de nieuwe simkaart niet geholpen heeft, dat is jammer. Ik snap dat je inmiddels wel weer bereikbaar wilt zijn, goed dat je een seintje geeft.

Fijn dat je gegevens al in je profiel staan. Ik heb ze erbij gepakt, ik zie geen rare dingen in de instellingen voor jouw simkaart en/of aansluiting. Kan je jouw nieuwe simkaart tijdelijk testen in een ander toestel? Ik ben benieuwd wat er gebeurt als je jouw simkaart in een ander toestel doet, en dan test of je bereikbaar bent of niet. Dat is een belangrijke test om te doen, die veel zegt over wat er aan de hand is. Ik hoor graag wat er uit gekomen is.