Skip to main content

Beste kpn,

 

Al een langere tijd ervaar ik problemen met het bereikbaar zijn op mijn telefoon, ik heb dan wel internet en wordt door mensen om mij heen dan ook altijd gebeld via whatsapp omdat dat het wel doet.

Ik heb soms mijn telefoon in mijn handen om meldingen te krijgen dat ik op dat moment een gemist oproep heb van nog geen minuut geleden. Ook het internetten gaat lang niet altijd soepel, met momenten dat ik helemaal niet bereikbaar ben.

Ik heb al een nieuwe simkaart besteld laatst en heb een andere simkaart slot in mijn telefoon geprobeerd alleen dat wou ook nog niet werken. meerdere keren opnieuw opgestart heeft voor mij ook geen effect.

Graag hoor ik een oplossing hiervoor

Beste kpn,

 

Al een langere tijd ervaar ik problemen met het bereikbaar zijn op mijn telefoon, ik heb dan wel internet en wordt door mensen om mij heen dan ook altijd gebeld via whatsapp omdat dat het wel doet.

Ik heb soms mijn telefoon in mijn handen om meldingen te krijgen dat ik op dat moment een gemist oproep heb van nog geen minuut geleden. Ook het internetten gaat lang niet altijd soepel, met momenten dat ik helemaal niet bereikbaar ben.

Ik heb al een nieuwe simkaart besteld laatst en heb een andere simkaart slot in mijn telefoon geprobeerd alleen dat wou ook nog niet werken. meerdere keren opnieuw opgestart heeft voor mij ook geen effect.

Graag hoor ik een oplossing hiervoor

Welk merk en type telefoon heb je @arjan luiten en heb je de netwerkinstellingen al eens gereset op je telefoon?


Ik heb een motorola g9 plus en de netwerkinstellingen heb ik zojuist gevonden en gereset


Ik heb een motorola g9 plus en de netwerkinstellingen heb ik zojuist gevonden en gereset

Hoi @arjan luiten .  Heeft dat het probleem ook opgelost?


Nee het heeft geen verschil gemaakt, ik heb telefonisch ook contact gehad en toen werd mij verteld dat ik de simkaart in een ander toestel moest proberen voordat hij een poging ging doen om uit te sluiten dat de telefoon het probleem is. 

Ik ben momenteel aan het testen of het aan het toestel ligt. 


Ik heb momenteel geen probleem meer met onbereikbaar zijn op mijn andere toestel. ik heb inmiddels ook gemerkt dat ik ook internetverbinding heb op plekken waar ik met mijn g9 plus eigenlijk nooit verbinding had.

Ik ga naar een telefoon zaak om de telefoon na te kijken en anders zit er weinig op en zal er een nieuwe komen.

Iedereen bedankt voor de hulp.


Reageer