Skip to main content

Ik kan niet gebeld worden op Tenerife, zelf bellen en internetten is wel mogelijk. Ik heb al de simkaart gereset door hem eruit te halen en 10 minuten te wachten en opnieuw opgestart maar helpt niet. 

Daarna voicemail uitgezet want hij gaf meteen voicemail aan, nu zegt hij meteen dat de persoon niet bereikbaar is.

Bellen met 4g uitgezet helpt ook niet. 

Roaming staat aan.

admin: reactie afesplitst en eigen topic voor jouw vraag aangemaakt 

Ojee @Theo08111963, niet zo handig dit :slight_frown:

Is het mogelijk om jouw simkaart in het toestel van iemand anders binnen je reisgezelschap te testen? Ik ben heel benieuwd of de telefoontjes dan wel binnen komen of dat het nog steeds mis gaat. Dan weten we beter in welke hoek we dit moeten zoeken!

Uiteraard kijk ik ook even of ik vanaf onze kant iets geks kan ontdekken, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan.


Hallo Maja,

 

We hebben vanmorgen kontakt gehad met KPN en het is opgelost,  om één of andere reden stond gebeld worden met roaming aangevinkt(geblokkeerd). Dit is nu uitgezet en is bellen weer mogelijk.

Alvast bedankt voor het reageren.


Ah heel fijn @Theo08111963!

Wel vreemd inderdaad, dit is normaal gesproken niet een instelling die vaak geblokkeerd wordt :thinking:

Dan rest me nu nog weinig anders da je een heel fijn verblijf op Tenerife toe te wensen!