Skip to main content

Ik kan niet gebeld worden. Hij schakelt direct over naar de voicemail en gaat dus niet eens over. Ik kan zelf wel bellen.

Hi en welkom in onze community @Linstel!

We denken hier graag met je mee. Om dat goed te kunnen doen is alle informatie welkom. Gaat jouw bericht over je vaste telefoon of mobiel? En zijn er al dingen die je hebt geprobeerd of die opvallen? Als je er intussen al uit bent dan lezen we het natuurlijk ook graag.


Dag Alexandra, het gaat over de mobiele telefoon. Wat we geprobeerd hebben is het toestel helemaal uit zetten en weer opnieuw opstarten. Verder ben ik geen opties tegengekomen wat ik zou kunnen doen om dit op te lossen. Verder valt er niets bijzonders op. 


Hallo @Linstel ,

Zet voicemail uit door te bellen naar 12339 of SMS UIT naar 1233.

bron:

 


Hallo @Noordzee , ik heb de voicemail uitgezet. Wanneer ik nu het nummer bel dan zegt hij “voicemail voor dit nummer is niet ingeschakeld de verbinding wordt verbroken”. Dit heeft het probleem dus niet opgelost. Hij gaat dus niet eens over. 


@Linstel Goed om te weten. Welk merk en type toestel gebruik je? Je kunt wel bellen maar bent niet bereikbaar: speelt dit op één specifieke locatie of is dit overal zo? En zie je kans om jouw simkaart even in een ander toestel te testen? Ik ben benieuwd of dat verschil maakt, dat zegt ook meteen een boel over waar we de oplossing moeten zoeken. 


Reageer