Skip to main content

Ik kan niet internetten tijdens het bellen, vroeger wel. Ik las in het bericht: Google Pixel 6a ondersteuning VoLTE & VoWiFi via eSIM. Dat voor alle Google Pixel telefoons dit nu opgelost zou moeten zijn, maar bij mijn telefoon werkt het nog steeds niet. Kan dit opgelost worden?

 

@ELZEY Welkom op het forum. 

Wat lastig dat het niet lukt om te bellen en internetten tegelijk. 

Vaak is inderdaad VoLTE aanzetten de truc om dit wel voor elkaar te krijgen. 

Heb je dit wel aan staan? Hier heb ik een handleiding gevonden voor VoLTE bij de Pixel 3a.


Dag Rutger. Bedankt voor de reactie. Mijn telefoon heeft de laatste update gehad, maar ik kan het niet op de telefoon zelf aanzetten, dat moet de provider doen, zie ook https://forum.kpn.com/mobiel-15/google-pixel-6a-ondersteuning-volte-vowifi-via-esim-575181. Kan voor mijn telefoonnummer gecontroleerd worden of de instellingen goed staan? 


@ELZEY Ik heb het voor je gecontroleerd en op het netwerk staat VoLTE gewoon aan. 

Volgens de link die ik in mijn eerdere post heb gedeeld is er wel ook nog een mogelijkheid om de instelling op het toestel aan te passen. 

Had je toevallig al op die link geklikt? 


Hoi Rutger. Dank voor het controleren! Ik heb inderdaad de link gevolgd, alleen zie ik op mijn telefoon geen optie om VoLTE aan te zetten bij de netwerk instellingen, helaas. Dan zal het aan Google liggen, ondanks dat die melden dat het met de update uit juni opgelost had moeten zijn. 


@ELZEY Vreemd dat dit niet lukt. 

Wellicht zou je nog contact met Google kunnen zoeken.

Zij zullen meer over het toestel kunnen vertellen, en of dit wel of niet mogelijk is!