Skip to main content

 

Goededag ik kan ineens geen mensen meer bellen of sms'en om administratieve redenen ...maar ik hen alles betaal en als ik jullie service lijn bel ..krijg ik mogelijk fraude dus ik kan nu alleen nog maar met WiFi.. heb alles  zelf geprobeerd roaming aan en uit ..telfoon opnieuw opstarten...heel de kpn app door gelopen niks helpt....helpppp

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welkom op ons forum @Dion de kock en goed dat je aan de bel trekt. Ik wil graag eens met je meekijken wat er aan de hand is. Zou je hiervoor je  kunnen invullen met de gegevens die ik nodig heb hiervoor? Als je bij persoonlijke opmerkingen de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer zou willen zetten ter verificatie. Geef je hier nog een reactie zodra je daar klaar mee bent zodat ik op onderzoek kan gaan? :mag:


… Zou je hiervoor je  kunnen invullen met de gegevens die ik nodig heb hiervoor? ​​​​​...

Hier heeft Nico iets vergeten/gemist. Daar had het volgende moeten staan.

Zou je hiervoor je  forumprofiel  kunnen invullen met de gegevens die ik nodig heb hiervoor?

 


Haha, klopt @RBxx, ergens is er in mijn opmaak iets mis gegaan! Dankje voor de aanvulling! :smiley: