Skip to main content

Recent zijn de instellingen van telfort naar kpn automatisch omgezet, vanaf dat moment kan ik niet meer bellen noch gebeld worden. Sms, facetime etc werkt wel maar bellen niet ??? Iemand een oplossing?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hier hetzelfde probleem  en krijg er wat van ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt als hier bij kpn . Zelf kan ik al sinds zaterdag niet meer bellen gebeld worden of een sms versturen ,sinds vandaag heeft mijn partner hetzelfde probleem.

Mailen /  chatten en bellen (toen het nog kon met de telefoon van mijn partner)  veel verder dan sorry vervelend en dit komt sporadisch voor (alleen de berichten hier tonen al aan dat dit niet klopt) Het laatste wat ik te horen kreeg is dat het is doorgespeeld naar de technische dienst….. kan een paar werkdagen duren.

In al die jaren bij Telfort nooit problemen gehad en hier kunnen e nog geen kaartje omzetten. Wij gaan niet zitten wachten maar stappen over !

 

Succes ik hoop dat ze jou eerder aan het bellen krijgen ...


Waarschijnlijk is simkaart bij mij niet meer goed, krijg een nieuwe,

hoop morgen meer te weten


Heb zelfde probleem, staat na update dat simkaart 1 niet is geregistreerd 


Yvar,    het ligt dus niet aan de simkaart  is wat er uiteindelijk tegen mij is verteld wat dan wel ?


Hoi @Yvar! Heb je de nieuwe simkaart inmiddels ontvangen? Ben je weer bereikbaar? 

@Belletjes Als je na de upgrade van je simkaart niet meer kunt bellen of gebeld kunt worden, dan is het vervangen van de simkaart de eerste stap. Heb je dit al geprobeerd? Je kunt (gratis) een nieuwe simkaart aanvragen in MijnKPN. Ook kun je een nieuwe simkaart ophalen in een KPN winkel bij jou in de buurt. 


Na ontvangst nieuwe simkaart en Activatie werkt alles weer


Hoi Lisa,   De kaart is in de winkel vervangen en twee keer gecheckt  twee keer gaf het systeem aan dat het zou moeten werken….


Je nummer is al geporteerd en zou bij je nieuwe provider actief moeten zijn  @Belletjes. Ik zie daarnaast dat je vraag in meerdere topics behandeld wordt en dat er navraag is gedaan. Dat betekent dat de vraag in dit topic gesloten wordt.