Skip to main content

vraag over telefoon abonnement betr. nummer (...)

Afgesloten ooit bij Telfort.  Bellen na 10 minuten wordt niet berekend/geteld.

constateerde gisteren een gesprek van 23 minuten, ook 23 minuten geregistreerd.

Is deze regeling gewijzigd ?

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, titel aangepast i.v.m. volledigheid en topic verplaatst naar juiste categorie

goede middag IK vind het niet zo slim om u TEFOON nummer in het forum te zetten ik hoop voor u dat het door een moderator weg wordt gehaald 🤔


Welkom bij ons op het forum @Tuinmannw. Bij Telfort was Lekker Lang een mogelijkheid inderdaad, als je langer dan 10 minuten belden werd het niet verder in rekening gebracht. De Telfort abonnementen zijn met behoud van dat soort dingen naar ons gekomen, als het nog actief was bij Telfort zal het bij ons ook nog actief moeten zijn. Vanaf maart 2018 bood Telfort Lekker Lang niet meer aan, als je het abonnement na die tijd hebt gewijzigd zal het ook bij Telfort al uitgezet zijn. 

Je had je nummer al ingevuld begrijp ik, zou je de rest van jouw forumprofiel ook kunnen invullen? Als je daarna hieronder een seintje geeft kan ik met je meekijken.


Ik heb geen reactie meer van je gezien @Tuinmannw, op je profiel zie ik de rest van de gegevens ook nog niet staan. Als ik hier nog voor je naar kan kijken hoor ik het graag van je.