Skip to main content

Ik heb 6 november een wijziging gedaan in mijn mobiel abbo van 20gb naar 10gb. Dit gaat 17 november in. Alleen nu wil ik met die black friday actie die s23+ bestellen, alleen je snapt het al, ik kan niet verlengen omdat er een wijziging openstaat in mijn abbo. Zou dit na 17 november wel kunnen? of moet ik die wijziging zien terug te draaien?

 

en ja ik kon per 8 november verlengen

Hoi @Jacco2020 

Zodra de wijziging van je databundel van 20 GB naar 10 GB op 17 november 2023 is doorgevoerd, kun je alsnog gebruik maken van deze Black Friday actie met de Samsung S23+.
Zolang de wijziging nog open staat, kun je inderdaad niet verlengen, omdat het systeem maar één wijziging, bestelling of verlenging toe staat.

Dus het antwoord op je vraag, is dus JA!
Je kunt na 17 november 2023 gewoon je abonnement verlengen met deze Black Friday actie.

Gelukkig is het aankomende vrijdag al 17 november, dus je hoeft niet lang te wachten om te kunnen profiteren van deze mooie actie!!


pff gelukkig. Liep hier al te stressen. En kon niet meer bellen want is 18:00 geweest.

Thanks voor het snelle reageren!! Je maakt mijn dag weer goed


pff gelukkig. Liep hier al te stressen. En kon niet meer bellen want is 18:00 geweest.

Thanks voor het snelle reageren!! Je maakt mijn dag weer goed

Hoi @Jacco2020 

Jij maakt mijn dag ook weer goed 😊, met je compliment!
Stressen 😳 is nooit goed, en vaak (zoals je nu zelf ziet) ook niet nodig.

Fijn dat ik je heb mogen helpen!