Skip to main content

Ik probeer een nummer in de VS te bellen met mijn iPhone met KPN mobiel abbonement, maar ik krijg telkens het opgenomen bericht "call cannot be completed as dialed", ook als ik een ander nummer in de VS probeer. Ik gebruik 001 of +1-area-nummer (bijv +1 912 496 XXXX of 00 1 912 496 XXXX), dus dat zou moeten kloppen. 

Hallo @TobiasD hieronder een uitleg:

https://www.wikihow.com/Your-Call-Cannot-Be-Completed-As-Dialed


Bedankt Jan, die had ik ook al gevonden maar zonder succes….


Naar welke staat en welke plaats wil je bellen @TobiasD ?

Hieronder een citaat uit een richtlijn hoe naar Amerika te bellen:

Landnummers en landcodes VS

Zorg ervoor dat wanneer je naar het buitenland wilt bellen, je weet welk landnummer of landcode bij het desbetreffende land hoort. Ieder land heeft een eigen landnummer of landcode. Het landnummer van Nederland is 0031. De nullen worden vaak vervangen door een plusteken (+31). Het landnummer van de VS is 001, ook wel +1. Naast het landnummer is het belangrijk om het netnummer te kennen van het gebied waarnaar je wilt bellen.


laat maar Jan, bedankt. Google kan ik zelf ook gebruiken. Ik probeer de post te verwijderen


Hallo @TobiasD 

 

Heb je ook al geprobeerd om handmatig een andere mobiele provider te kiezen, best kans dat het via een andere provider wel gewoon werkt.


Er was noodweer in het zuidoosten van de USA.

 

 


Ik denk dat je gelijk hebt, maar...

Gebruik je niet de NOS TELETEKST app in je mobiel @Pieter van Ieperen ?

 

 


Hi @TobiasD, welkom bij onze community. 

Fijn om te zien dat je al bent geholpen hier door de andere users. Dat ging er inderdaad heftig aan toe. Ik hoop dat het met iedereen goed gaat daar. 912 hoort als ik het goed zie bij Georgia, dus noodweer zou de verklaring kunnen zijn. Maar als het met andere nummers in de VS ook niet werkt hoor ik dit graag van je. 


Reageer