Skip to main content

Ik kan pas vanaf maart volgend jaar mijn mobiel abonnement verlengen. Ik ging kijken op mijn kpn over verlengen zie ik met stomme verbazing dat mijn nummer niet herkent wordt door kpn . Nu verlengen hoef voor mij niet meer bij kpn want kpn personeel kan niet zien waar de fout zit.

Ik denk dat ik gaat overstappen naar Vodafone. 

Met vriendelijke groet 

Roel Jansen 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Domme vraag misschien maar heb je het nummer ooit gekoppeld aan mijnkpn?


Nee dit nummer was eerst een t-mobiel prepaid  simkaart toen sins een jaar een kpn abonnement. En op mijn kpn verlengen ken hij dit nummer niet. Ik heb contact gehad met kpn en gevraagd hoe dat kan maar ze kunnen niet zien waar de fout zit. Of ze willen niet kijken Maar ik dénk dat ik volgend jaar overstap naar Vodafone  .  jammer 


Als je het nummer niet aan mijnkpn hebt gekoppeld ga je het natuurlijk ook nooit vinden daar. Koppelen kan via mijnkpn op pc of laptop. 


Hoi Rottweiler, welkom op het forum. 

Op de verlengpagina zul je nog niets kunnen doen omdat het nummer niet als verlengbaar wordt herkend. Als je je nummer koppelt in Mijn KPN kun je wel je gegevens inzien en de datum waarop het verlengbaar is. Ik kan dit ook voor je nakijken mocht je iets willen weten. Zou je in dat geval je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Rottweiler, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â