Skip to main content

Ik kan mijn kan ID niet koppelen aan mijn product ( mobiel & prepaid). Of er wordt geen sms verstuurd met verificatiecode, of er wordt wel een code verstuurd en als ik deze invoer wordt er aangegeven onjuiste code Ik kan nu helemaal niets bekijken op KPN zelfs, wat  mijn abonnement is hoeveel belmin, mb's ik nog heb. Meerdere malen gebeld naar KPN. Ben eerst Telfort klant geweest, en had toen geen enkel probleem met inloggen

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (link naar het originele topic)

Ik overweeg mijn KPN abonnement maar op te zeggen, als ik geen product kan koppelen en ik kan nu niet eens zien of ik de juiste mb's en belminuten heb na overname door kpn. KPN heeft mij na het laatst telefonisch contact gezegd dat ik het vandaag opnieuw moest proberen. Meerdere malen mislukt. Erg frustrerend.


Hoi @gabbertjegappiepoepie en welkom op het forum! Dat lijkt me inderdaad enorm frustrerend, je wilt tenslotte wel weten wat je verbruik is geweest dusverre. Had je bij Telfort ook een Telfort ID aangemaakt? Zo ja, dan kun je met deze inloggen in je MijnKPN, dit zou moeten werken. Mocht dit niet lukken of mocht je geen Telfort ID hebben, zou je dan een andere webbrowser willen testen om de abonnementen te koppelen? Ik ben benieuwd of dit wel werkt en hoor het graag! 


Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.


Reageer