Skip to main content
Beantwoord

Kan sim-kaart niet activeren wegens "technische problemen"

• May 19, 2019
  • 2 reacties
  • 1282 keer bekeken

heb net een nieuwe sim en wil de kaart activeren maar er zijn blijkbaar technische problemen.

Beste antwoord door Marina_

Goedemiddag @jollekeForum, Goed dat je aangeeft dat er iets mis gaat. Ik ga uitzoeken hoe we ervoor kunnen zorgen dat jouw nieuwe simkaart geactiveerd wordt. Gaat het over een nieuwe simkaart i.c.m. een nieuw abonnement of gaat het over een nieuwe simkaart ter vervanging van een oude? Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel? Bij opmerkingen kun je jouw 06 nummer i.c.m. je nieuwe simkaartnummer toevoegen. (deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik kijken waarom het activeren niet lukt.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 19, 2019
Goedemiddag @jollekeForum, Goed dat je aangeeft dat er iets mis gaat. Ik ga uitzoeken hoe we ervoor kunnen zorgen dat jouw nieuwe simkaart geactiveerd wordt. Gaat het over een nieuwe simkaart i.c.m. een nieuw abonnement of gaat het over een nieuwe simkaart ter vervanging van een oude? Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel? Bij opmerkingen kun je jouw 06 nummer i.c.m. je nieuwe simkaartnummer toevoegen. (deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik kijken waarom het activeren niet lukt.

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • May 23, 2019
@jollekeForum , Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.