Skip to main content

Ook ik heb dat probleem met keuze menu, ik wilde naar de woningstichting bellen en moest keuze 1 maken en dat weigerde, welke keuze toets ik druk het werkt niet. Zou het graag willen opgelost en mijn huistelefoon is niet zo oud dus daar zit het probleem niet. Het probleem zit bij KPN ik heb er heen gebeld en eerst drukken ze mij weg na 8 min wachten, toen moest ik nog eens 10 wachten ik had hem dus even lekker zitten. Maar gaat KPN dit probleem oplossen want bij Ziggo had ik het probleem niet. KPN moeten de mensen niet van het kastje naar de muur sturen maar het probleem oplossen. Met vriendelijke groet Agnes van der Velden.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hallo @Agnes van der Velden, welkom. Je ervaart dus problemen met het bellen naar nummers met een keuzemenu. Ervaar je dit probleem met één specifiek nummer of met meerdere nummers die gebruiken maken van een keuzemenu?


Ik moest op dat moment de woningstichting aan de lijn hebben dit is best irritant


Ik snap dat je op dat moment met de woningstichting probeerde te bellen. Maar de vraag is of je dit probleem ook ervaart als je andere nummers met een keuzemenu belt. Als het probleem zich alleen bij de woningstichting voordoet, zit het probleem namelijk daar en niet in jouw telefoon.


Heb hetzelfde probleem, bij ieder bedrijf dat ik bel kan ik geen gebruik maken van het keuzemenu, krijg het antwoord dat ik geen keuze gemaakt heb 🤷‍♂️


Staan de tonen op de cijfers wel aan, @Arthur Pieters ?

 


Hallo Peter,

waar kan ik dat zien ?

mvg,

Arthur

 


Zie screenshot (Android).

Instellingen telefoon 

Geluiden en trillen - en dan wat bovenaan het screenshot staat 


dank je peter !