Skip to main content

Wij zijn getrouwd en hebben 2 kinderen. wij hebben alles bij de kpn 3 mobiel abonnement en internet + tv, nou wil Ik een sim kaart voor mijn zoontje kopen? Krijg ik te horen meneer dst kan niet alles staat op uw vrouw haar naam!!!!!😡😡😡😡 Sorry maar als ze komt te overlijden kan ik dan ook niks opzeggen😡😡😡😡😡🙈🙈🙈

Voor opzeggen na overlijden heeft KPN een speciale procedure. Het is te hopen dat u daar voorlopig nog geen gebruik van hoeft te maken.


Nee dat hoop ik ook niet, maar daar ging de kwestie niet om 😡😡 het is toch te gek voor woorden dat je niet eens een sim kaartje kunt kopen voor je eigen zoon, dan moet je vrouw speciaal naar de KPN winkel en als ze nou in het ziekenhuis zou liggen wat dan? 


Geen kids sim. Die moet gekoppeld worden aan een simkaart van een oudere. Daarvoor moet de eigenaar van die simkaart er wel bij zijn. Dat is logisch ja.


Je zegt het zelf al  aan een sim kaart van een oudere en ik als vader ben geen oudere?? 


In welke stap van het bestelproces loopt het dan spaak?


Je zegt het zelf al  aan een sim kaart van een oudere en ik als vader ben geen oudere?? 

Een simkaart van een ouder. De eigenaar van die simkaart moet er bij zijn.


Je zegt het zelf al  aan een sim kaart van een oudere en ik als vader ben geen oudere?? 

U bent zeker wel de ouder van het kind. Maar het abonnement komt niet op naam van het kind. Dat mag ook niet in Nederland. Als je een KPN kids abonnement wil afsluiten moet je dat koppelen aan een bestaand abonnement in het gezin. Die staan blijkbaar allemaal op naam van uw vrouw dus moet zij akkoord gaan. Zij is de contracthouder van dat bestaande abonnement. Getrouwd of niet, dat maakt niet uit. Gemeenschap van goederen geldt niet in dit soort situaties.

En uit het verhaal maak ik op dat u geen KPN mobiel abonnement hebt op uw eigen naam.

 

U kunt ook prima een simkaartje voor jullie zoon kopen maar dan wordt het een gewoon abonnent dat op uw naam komt te staan.Â