Skip to main content

Goededag kpn, 

Ik heb in augustus twee kids sim abonnementen afgesloten voor 14,50 € per maand met 5 €korting,dus 9,50€ per maand. Nu zie ik op de factuur staan dat het abonnement 17,50€ is met 5,50€ korting, dus 12€ per maand. Ook kan ik geen mb's delen met de kinderen. Kunnen jullie dit aanpassen/veranderen? 

admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt. 

Mb"s delen bij Kids sim kan sowieso niet, helaas! 


Oké, maar dan heb ik nog geen antwoord op waarom op de factuur 17,50€ stond voor Kids sim, terwijl ik in augustus 2020 een contract heb afgesloten voor 14,50€ 


Oké, maar dan heb ik nog geen antwoord op waarom op de factuur 17,50€ stond voor Kids sim, terwijl ik in augustus 2020 een contract heb afgesloten voor 14,50€ 

Ik werk niet voor of bij KPN. Ik vertel alleen wat ik weet en dat mb's delen niet kan. Voor je andere vraag moet je wachten op een medewerker/moderator van KPN. 


Oké, dan wacht ik wel op een kpn medewerker. 


Hoi @Cornelisurk

Bedankt voor je reactie op het KPN Forum. Heb je het Kids Sim abonnement aangemeld voor de Husselvoordelen? Kun je je gegevens invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij het betreffende 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? Dan kan ik nakijken hoe het zit met je abonnementskosten. 

Het is overigens wel gewoon mogelijk om MB's te delen naar een Kids Sim abonnement. Ook dat kan alleen wanneer het abonnement is aangemeld voor KPN Hussel, het delen van MB's is namelijk een KPN Hussel/Compleet-voordeel. 


Hee Heine, ik heb het ingevuld bij persoonlijke opmerkingen 


Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik zag dat je mijn advies om de aansluitingen aan te melden voor KPN Hussel nog niet opgevolgd had. De aansluitingen heb ik nu alsnog voor je aangemeld voor KPN Hussel, deze aanmelding is ook direct goedgekeurd.

Je kan nu MB's delen en je ontvangt op beide aansluitingen de KPN Husselkorting van € 5 per maand, waardoor je maandbedrag per Kids Sim abonnement uitkomt op € 17,50 - € 3 (korting zo lang het abonnement loopt) - € 5 Husselkorting = € 9.50 per maand. Weet je hiermee voldoende? 


Super 👍. Bedankt voor de service 


Graag gedaan! Mocht er in de toekomst eens iets zijn, dan weet je het Forum te vinden. :smiley:


Reageer