Skip to main content

Ik wilde voor mijn dochter een Kids sim abonnement afsluiten. (Ze heeft nu KPN prepaid). Ik was al een aantal maanden aan het kijken naar de abonnementen maar wilde nu pas afsluiten (als soort van cadeautje voor haar goede rapport).

Bij KPN kijken: Kost nu 12.50€ per maand terwijl dit een paar maanden geleden (of misschien zelf 1 maand) nog maar 9.50€ was.

Prijsverhoging van 9.50 naar 10 euro kan ik nog wel begrijpen, maar naar 12.50€?? En dan zogenaamd gratis 5g krijgen twv 2.50€ !? En dat dan voor een abonnement met 1GB data.

Met dit soort prijzen misschien toch maar een geen kpn abonnement maar naar een andere provider gaan….

Ha @jschtilburg, welkom! Wat een leuk cadeau voor een goed rapport!:gift: De Kids Sims zijn inderdaad in prijs verhoogd. Je betaalt echter net zoveel voor de Kids Sim als voor een ‘gewoon’ abonnement met onbeperkt bellen/sms en 0 GB internet, maar dan krijg je er dus 1 GB bij én het is voor jou als ouder zorgeloos onder andere doordat het aanzetten van extra bundels (zoals meer internet) en extra opties (zoals Spotify) is geblokkeerd. Ook kun je geen 0900-nummers bellen. De kans op extra kosten is dus heel klein! En dat is altijd fijn natuurlijk 🙂.