Skip to main content

Dag iedereen,

 

Ik ben even zoekende naar het echte voordeel van een KPN Kids Sim. Mijn dochter heeft nu anderhalf jaar zo'n Sim. 

 

Ik heb destijds bij Belsimpel een losse telefoon moeten kopen. Daarnaast betaalt ze voor de KPN Kids Sim €13,37 per maand en krijgt ze onbeperkt bellen + 2000 MB per maand. Eigenlijk 1000 MB, maar door Black Friday kreeg ze 1000 extra. 

Ze kan haar eigen verbruik niet zien, alleen via mijn app. Voordeel; ik kan haar extra MB's geven.

 

Maar nu:

 

Mijn zoon heeft nu ook de leeftijd voor een telefoon. Als ik kijk naar abonnementen (die ik op mijn naam natuurlijk afsluit), en ik kijk specifiek naar Simyo, Lebara en Youfone omdat deze budgetproviders ook over het KPN netwerk gaan, dan krijg ik:

A): korting op mijn toestel 

B): onbeperkt bellen en enorm veel MB's, tot 20.000 per maand

C): vaak een 1 jarig abonnement 

D): de app installeer ik op mijn eigen telefoon en op die van mijn zoon

 

En dit alles voor onder de 13 euro per maand. 

 

Zie ik iets over het hoofd? Of is de Kids Sim eigenlijk een beetje een lokkertje? Is het echt heel veel veiliger?

 

Ik hoor het graag! 

Op zich goede deals bij lebara en zeker Simyo.

Simyo is 100% dochter van kpn.

 

Youfone levert over het kpn netwerk dus qua bereik zit het wel goed. Pas op met data, want Youfone rondt anders af dan andere providers, lees ongunstiger.


Hoi @Marc83, de overweging is natuurlijk aan jou.
Op onze website hebben we hier ook een handig overzicht voor. Abonnementen voor kinderen