Skip to main content
Beantwoord

Kids sim weer duurder

• October 9, 2020
  • 4 reacties
  • 111 keer bekeken

Ik krijg deze maand een factuur voor de kids sim, van normaal 9,50 naar nu 9,81, wel vreemd, op de website staat nog steeds de 9,50 vermeld.

Nu is het geen wereld bedrag, maar toch wel weer een verhoging, tevens ook geen aankondiging ontvangen of een beschrijving voor deze verhoging.

Is dit de normale gang van zaken bij kpn mobiel?

Beste antwoord door Anonymous

Inflatiecorrectie, abonnementsprijzen veranderen

Inflatiecorrectie op KPN Mobiel

Jaarlijks stijgen de prijzen in Nederland door inflatie. Dat heeft ook effect op onze kosten. Daarom verhogen wij jaarlijks op 1 oktober onze abonnementsprijzen. Hiervoor gebruiken wij het inflatiepercentage dat het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) vaststelt. Dat noemen we inflatiecorrectie. Deze geldt als:

• Je abonnement is ingegaan voor 1 juli
  • Je na 1 maart 2009 klant bent geworden of je contract hebt verlengd

In 2020 is de inflatiecorrectie 2,1%.

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/tarieven/inflatiecorrectie.htm

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JuanNegro
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • October 9, 2020

Inflatiecorrectie, staat ook gewoon vermeld op je factuur.

• Antwoord
  • October 9, 2020

Inflatiecorrectie, abonnementsprijzen veranderen

Inflatiecorrectie op KPN Mobiel

Jaarlijks stijgen de prijzen in Nederland door inflatie. Dat heeft ook effect op onze kosten. Daarom verhogen wij jaarlijks op 1 oktober onze abonnementsprijzen. Hiervoor gebruiken wij het inflatiepercentage dat het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) vaststelt. Dat noemen we inflatiecorrectie. Deze geldt als:

• Je abonnement is ingegaan voor 1 juli
  • Je na 1 maart 2009 klant bent geworden of je contract hebt verlengd

In 2020 is de inflatiecorrectie 2,1%.

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/tarieven/inflatiecorrectie.htm

• Auteur
  • Topper
  • October 9, 2020

Je hebt gelijk Juan, heb niet goed gekeken, ik vraag me alleen af waarom het op de website nog 9,50 is, zal wel marketing zijn.  9,81 klinkt natuurlijk niet lekker.:grin:

• October 9, 2020

Ik verwacht dat nieuwe klanten nu beginnen met 9.50 euro.