Skip to main content
Beantwoord

Kids simkaart activeren

  • December 15, 2019
  • 2 reacties
  • 354 keer bekeken

hoi Susan,

Wij hebben hetzelfde probleem, vanmiddag het kids abbo van mijn zoon geactiveerd maar ik krijg geen netwerk, ook niet na een herstart. Ik heb de chip in mijn eigen telefoon (ook KPN) gedaan om te testen

 

mvg martin

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @de Weijer, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik help ook jou graag verder om te kijken wat er misgaat met de activatie. Hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen voorzien van naam, postcode + huisnummer, 06-nummer en simkaartnummer waar het in dit geval om gaat? Dit kan je kwijt bij klantnummer mobiel of persoonlijke opmerkingen.

Heb je trouwens op het toestel wel het KPN netwerk ingesteld via onze toestelhulp? 

Ik hoor graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 16, 2019

Goedemorgen @de Weijer, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik help ook jou graag verder om te kijken wat er misgaat met de activatie. Hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen voorzien van naam, postcode + huisnummer, 06-nummer en simkaartnummer waar het in dit geval om gaat? Dit kan je kwijt bij klantnummer mobiel of persoonlijke opmerkingen.

Heb je trouwens op het toestel wel het KPN netwerk ingesteld via onze toestelhulp? 

Ik hoor graag van je!


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • December 21, 2019

@de Weijer, ik heb geen bericht gehad maar zie wel een deels ingevuld Forum profiel. Via het simkaartnummer ben ik bij een 06-nummer uitgekomen dat inmiddels actief is. Klopt dat? Kan je inmiddels gebruik maken van het simkaartje?