Skip to main content
Beantwoord

Kids simkaart geactiveerd, maar geen netwerk

  • December 15, 2019
  • 8 reacties
  • 306 keer bekeken

Vandaag de nieuwe simkaart (kids sim) van onze dochter geactiveerd, maar geen netwerk, ook niet na een uur. De telefoon uitgeschakeldĀ en simkaart verwijderd en schoongemaakt, maar dat heeft niets uitgehaald. Ook de simkaart in een ander toestel geplaatst, maar daar ook geen netwerk. Wat kunnen we nu nog doen?

Beste antwoord door Susan_

Goedemiddag @Loes80, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je met de nieuwe simkaart geen netwerk hebt.. Het abonnement is al ingegaan, of is er een wensdatum inĀ de toekomst aangegeven? En het activeren, heb je dit geprobeerd via onze website? En heb je bij mobiele netwerken ook het KPN netwerk ingesteld? Dit kan, afhankelijk van het toestel, via onze toestelhulp.Ā 

Mocht dit alles niet hebben geholpen, dan kijk ik het graag even voor je na! Wil je in dat geval je Forum profiel nog verder aanvullen met naam, 06-nummer + simkaartnummer (bij klantnummer mobiel) en mij een seintje geven dat het gelukt is? Dan ga ik op onderzoek uit!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 15, 2019

Goedemiddag @Loes80, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je met de nieuwe simkaart geen netwerk hebt.. Het abonnement is al ingegaan, of is er een wensdatum inĀ de toekomst aangegeven? En het activeren, heb je dit geprobeerd via onze website? En heb je bij mobiele netwerken ook het KPN netwerk ingesteld? Dit kan, afhankelijk van het toestel, via onze toestelhulp.Ā 

Mocht dit alles niet hebben geholpen, dan kijk ik het graag even voor je na! Wil je in dat geval je Forum profiel nog verder aanvullen met naam, 06-nummer + simkaartnummer (bij klantnummer mobiel) en mij een seintje geven dat het gelukt is? Dan ga ik op onderzoek uit!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 15, 2019

Bedoel je dan mijn eigen nummer of het nieuwe nummer van mijn dochter, waar zou ik dan kunnen vinden 😊?


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • December 16, 2019

@Loes80Ā het nummer dat de 'problemen' veroorzaakt! Dit kan je vinden op het kaartje waar de simkaart uitgedrukt is en staat vaak ook op de bevestiging van je bestelling.Ā 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 16, 2019

GoedemiddagĀ @Loes80, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je met de nieuwe simkaart geen netwerk hebt.. Het abonnement is al ingegaan, of is er een wensdatum inĀ de toekomst aangegeven? En het activeren, heb je dit geprobeerd via onze website? En heb je bij mobiele netwerken ook het KPN netwerk ingesteld? Dit kan, afhankelijk van het toestel, via onze toestelhulp.Ā 

Mocht dit alles niet hebben geholpen, dan kijk ik het graag even voor je na! Wil je in dat geval je Forum profiel nog verder aanvullen met naam, 06-nummer + simkaartnummer (bij klantnummer mobiel) en mij een seintje geven dat het gelukt is? Dan ga ik op onderzoek uit!

Ik heb de gegevens ingevuld. We wachten je antwoord af


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 16, 2019

Inmiddels kan dochter bellen en heeft ze netwerkverbinding


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • December 17, 2019

@Loes80, fijn om te lezen datĀ het inmiddels is opgelost. Hebben jullie nog iets gedaan hiervoor wat het misschien een zetje heeft gegeven? Of gewoon gewachtĀ :slight_smile:


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 17, 2019

@Loes80, fijn om te lezen datĀ het inmiddels is opgelost. Hebben jullie nog iets gedaan hiervoor wat het misschien een zetje heeft gegeven? Of gewoon gewachtĀ :slight_smile:

De gegevens ingevuld zoals gevraagd en toen gewacht, in de hoop dat jij of 1 van jouw collega's er mee bezig was/zou gaan. Gisterochtend nog een melding gehad, bij nogmaals proberen om te bellen, dat nummer niet in gebruik was en gistermiddag wasĀ het nummer ineens in gebruik


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • December 20, 2019

@Loes80, dan had het simkaartje gewoon even wat meer tijd nodig. In ieder geval top dat je nu het nummer kan gebruiken!

Heb je nog meer vragen, dan hoor ik het graag!