Skip to main content
Beantwoord

Kidssim op iPhone SE 2020 krijgt geen verificatie sms voor WhatsApp

• July 19, 2023
  • 1 reactie
  • 470 keer bekeken

Ben1310
Nieuwkomer

KinderSim geactiveerd op Iphone SE2020 maar whatsapp verbinding lukt niet, stuurt verificatie SMS maar komt niet aan. Whatsapp geeft aan dat SMS uit buitenland komt. KidsSim geblokkeerd om buitenlandse SMS te ontvangen? kan dat aangepast worden?

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo @Ben1310, welkom op het KPN Forum!

Zover ik weet, zit er geen blokkade op het ontvangen van sms’jes uit het buitenland op de Kids Sim. Ik verwacht dan ook dat dit niet het probleem is. Mogelijk is het nummer in het toestel zelf geblokkeerd?

Verder raad ik je aan om de volgende pagina door te nemen: Je telefoonnummer verifiëren. Als je op de link klikt, word je naar de website van Whatsapp gebracht.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo @Ben1310, welkom op het KPN Forum!

Zover ik weet, zit er geen blokkade op het ontvangen van sms’jes uit het buitenland op de Kids Sim. Ik verwacht dan ook dat dit niet het probleem is. Mogelijk is het nummer in het toestel zelf geblokkeerd?

Verder raad ik je aan om de volgende pagina door te nemen: Je telefoonnummer verifiëren. Als je op de link klikt, word je naar de website van Whatsapp gebracht.