Skip to main content

Waar kan ik online een klacht indienen!!!??

Want telefonisch word er toch niet geluisterd! 

Vervelend dat je ergens niet tevreden over bent bij KPN.

Tja, hier op het forum zijn de KPN moderators prima in klachtbehandeling. Dus via deze weg zou het prima kunnen.

Alleen klachten m.b.t. diensten (vast/mobiel) kunnen ook via:
https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm


Hi Sharona, welkom op het forum. 

Een klacht kun je inderdaad via de link die Peter heeft gegeven indienen. Je kunt dit echter ook hier doen. Ik hoor graag van je wat er precies aan de hand is mocht je het via het forum willen behandelen. 

Zou je in dat geval ook je profiel willen invullen? 

Ik hoor graag van je. 


Ik had toen met mijn abonnement bij jullie Spotify premium er bij nu halen jullie hem er ineens uit en word het free heb toen gebeld dat ik dat niet wil en als ik nu bel aangezien hij als nog is omgezet is naar free mag ik 8,99 dokken en dat vertik ik want jullie veranderen zomaar iets zonder enige toestemming van mij!


Dat is duidelijk. Zou je alsnog je profiel willen aanvullen? Dan kan ik kijken wat ik hier kan zien. 


Gedaan maar klantnummer en modem shit geen idee


Geen probleem, ik heb je gevonden. Ik zie zowel bij de vaste aansluiting als bij je mobiel niet dat je via ons Spotify hebt gehad, ik heb zelfs de facturen van het afgelopen jaar bekeken. Mag ik vragen hoe je erop komt dat je dit via ons hebt gehad? Waar zie je dit? Misschien zie ik iets over het hoofd. 


Op 31-10-2019 heb ik zelfs een mail gehad over dat mijn spotify premium word overgezet naar free, ik heb toen met mijn abbo van telefoon/internet spotify premium aangevraagd in de winkel in Hoorn van KPN en sinds dien had ik spotify premium

 


Is dit toen simpelweg voor je aangezet of heb je hier daadwerkelijk voor betaald? Dat laatste zie ik namelijk nergens, dat dit in je abonnement heeft gezeten. Zou je overigens dat mailtje door willen sturen? Ik heb je een privébericht gestuurd.