Skip to main content

Ik moet z.s.m een blokkade hebben op het betalen van apps via de KPN factuur. Ik gebruik kpn nooit als een betaal methode, maar ik kreeg een factuur van kpn met de beschrijving “online aankoop” terwijl ik absoluut niks heb gekocht . Dit is niet veilig dat dit kan gebeuren . 

https://www.payinfo.nl/


Gaat het om een aankoop via Apple of Google? Wijzig zo snel mogelijk dan u wachtwoord. Wat geeft de factuur precies aan?


Een aankoop van apple. Op payinfo staan er geen transacties, maar toch op mijn factuur afgeschreven. Wachtwoord heb ik al veranderd en dat is iets dat ik per periode doe en al mijn geschiedenis heb ik al gekeken, er is niks. Ik weet ook natuurlijk zeker dat ik niks heb gekocht. 


Hi @Leticia ,

 

Allereerst, Welkom op het Forum. 

 

Verder wil ik graag met je mee kijken waar deze kosten vandaan zouden kunnen komen en of we het kunnen blokkeren voor je( als je dat wilt natuurlijk). De site die @Jeroen Ruiter heeft doorgestuurd heeft ook te maken met betaalde diensten die op de factuur van je abonnement kunnen komen te staan. Daar kun je een deel blokkeren. De website heeft wel een kopje met info wat je daar kunt blokkeren; lees vragen payinfo.

 

Zou je je profiel aan kunnen vullen? Dan kijk ik met je mee wat we hier verder me kunnen.:grin:


Reageer