Skip to main content

Ik heb zojuist een klacht ingediend, maar natuurlijk kan ik geen bijlages uploaden wanneer dit nodig is en vraag mij af waar ik dit wel kan doen. Of misschien is er iemand hier die mij kan helpen met mijn klacht. Ik heb al 3 jaar problemen dat het mobiele internetĀ erg slecht werkt op Camping Bakkum. Zo heb ik meerdere malen de klantenservice gebeld en langs gekomen maar het eerste jaar werd alsmaar beweerd dat het aan apple lag en ben ik iedere keer heen een weer gereisd naar de apple store (die btw niet in de buurt van mij zit) en KPN en werd het een soort touwtrekkerij van wie nou de schuld had. Uiteindelijk werd een jaar later (toen ik weer belde met het probleem) mij vertelt dat het probleem bekend was bij KPN en dat het toch wel aan hun lag. vervolgens heb ik meerdere malen beloftes gekregen dat jullie het op gingen lossen door wat aan de paal te doen van Castricum aan zee, die gewoon de capaciteit aan mensen niet aankan in de zomermaanden. tot op heden heb ik geen verbetering gemerkt maar is het alleen maar slechter met de mobiele data, en soms heb ik zelfs gewoon helemaal geen bereik en kan ik niet eens meer bellen.

Ā 

Ik heb vorig jaar mijn abonnement verlengt aangezien mij een oplossing voor dit probleem beloofd zou zijn. het verlengen van mijn abonnement is precies wanneer ik niet meer op de camping ben, waardoor ik dan ook niet kan controleren of het daadwerkelijk beter werkt. ik ben toen dom geweest om het toch nog te proberen, aangezien mij is beloofd dat er wat aan gedaan zou worden over de winter.Ā 

Ā 

Het is nog veel slechter dan dat het eerst wasĀ en het staat ook in de algemene voorwaarden van mijn abonnement dat ik het om die reden tussentijds af kan zeggen, maar dit wilde diegene aan de telefoon niet voor mij doen. volgens haar zouden er hier geen problemen zijn en ligt het aan mijn telefoon (weer het bekende excuusje van het eerste jaar). ik heb er last van, mijn ouders, de buren, en meerdere mensen op de camping, ik heb hier screenshots van op mijn telefoon aangezien KPN mij voorliegt en zegt dat er 0 problemen hier zijn en niemand anders schijnt te bellen behalve ik. Ik weet niet hoe het dan 2 jaar geleden wel een bekend probleem was en nu niemand er iets meer van weet. Daarnaast heb ik een paar maanden terug nog iemand van de technische dienst gesproken van KPN die wel bekend was met het probleem en zegt opzoek te zijn naar een oplossing (3 jaar vind ik toch wel erg lang duren).

Ā 

ik vind het knap dat aan een kant mij vertelt wordt dat er wat gedaan wordt aan de problemen die hier zijn, en dat meerdere mensen erover hebben geklaagd en dan wordt aan de andere kant gezegt dat hier helemaal geen problemen zijn. ik weet nu niet welke kant mij enorm voor zit te liegen maar er zal natuurlijk nooit een oplossing komen voor een probleem wat ā€˜niet bekend isā€™.Ā 

Ā 

Ik wil weten hoe ik van mijn abonnement af kan want het werkt gewoon niet zoals het hoort. op de dekkingskaart staat ook dat het internet hier goed tot zeer goed hoort te zijn terwijl het soms uren kan duren totdat een Whatsappje verstuurd of binnen komt. ik neem niet aan dat dat valt onder ā€˜goed internetā€™. Iemand die mij kan helpen met het ontbinden van het contract, aangezien jullie niet bieden wat wel wordt verwacht, en/of een plek waar ik mijn bewijs kwijt kan (screenshots en videos) van het feit dat het toch echt niet werkt hierĀ (waarvan basically wordt beweerd dat ik lieg door diegene aan de telefoon) graag.

Wat een vervelende situatie @Antoinetjjx. Ik begrijp volkomen dat je dan een oplossing en verklaring wenst en als dat uitblijft is het frustrerend. Alleen de afdeling opzeggingen kan een contract ontbinden en er moet dan wel een aantoonbaar technisch probleem zijn wat niet is op te lossen. Via welke route is die klacht ingediend? Mijn advies is om daar de uitkomst van af te wachten. Mocht er een verzoek komen voor aanvullende bewijs dan zal de klachtbehandelaar daar een route voor openstellen.Ā 


Ik heb het gedaan via de volgende link:Ā https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

ik weet niet of ik daar goed zit want het was Ć¼berhaupt erg lastig te vinden. Het probleem is alleen dat ik daar geen bijlage mee kon sturen want er was een of andere error, ik heb wel genoeg bewijs dat het echt niet werkt en dat ik niet de enige ben met dit probleem, wat nu wel beweerd wordt door kpn.


Daar zit je in ieder geval wel op de goede plek en mocht dat verder gedelegeerd moeten worden dan zullen zij dat doen!Ā 


Oke bedankt, fijn om te weten dat ik goed zit :)


vervolgens heb ik meerdere malen beloftes gekregen dat jullie het op gingen lossen door wat aan de paal te doen van Castricum aan zee, die gewoon de capaciteit aan mensen niet aankan in de zomermaanden.

Er gebeurt niets aan. Want het is helemaal niet rendabel om de capaciteit uit te breiden als daar maar een paar maanden in het jaar gebruik van gemaakt word.Ā 

Is er geen WiFi of bekabeld internet op de camping?Ā 


vervolgens heb ik meerdere malen beloftes gekregen dat jullie het op gingen lossen door wat aan de paal te doen van Castricum aan zee, die gewoon de capaciteit aan mensen niet aankan in de zomermaanden.

Er gebeurt niets aan. Want het is helemaal niet rendabel om de capaciteit uit te breiden als daar maar een paar maanden in het jaar gebruik van gemaakt word.Ā 

Is er geen WiFi of bekabeld internet op de camping?Ā 

Dat kan, maar dat hoor ik dan graag van KPN zelf. Maar die beweren dat er 1. Geen problemen zijn en dat ik gewoon goede mobiele data hoor te hebben hier en om die reden zijn mijn problemen dus ā€œdenkbeeldigā€ zijn of 2. Dat het wel een probleem is en dat ze er wat aan gaan doen door de paal uit te breiden/te updaten or whatever. Of 3. Dat het aan apple ligt (wat niet zo is want die heb ik mijn telefoon al 3x op zijn minst na laten kijken en daarnaast gaf kpn toe dat het aan hun lag).

Ā 

het antwoord hangt er net vanaf welke medewerker je krijgt, maar nergens het antwoord gehoord wat jij nu zegt en heb toch al vaak contact gezocht met kpn.

Ā 

Prima als ze er niets aan willen doen, maar geef dit dan ook aan en adverteer niet dat hier goed tot zeer goed internet is het hele jaar door. Op dat moment lieg je tegen je klantenšŸ‘šŸ» en er is zeker wifi die het ook niet doet als er veel mensen zijn, maar die had ik niet hoeven te gebruiken als alles zou werken zoals het geadverteerd is.


Reageer