Skip to main content

een bericht van een teleurgestelde en inmiddels boze klant: Na vele telefoontjes word ik elke keer opnieuw van het kastje naar de muur gestuurd.

Het gaat over tel. xxx. Vanaf juli/augustus 2022 hadden we zowel zakelijk als priveĀ opeens geen 4G meer. dit gaat over de prive iphone11 en 4G van KPN.

In augustus heb ikĀ bij kpn een melding gedaan dat 4G een probleem was en buiten wifinetwerken was mijn dochter onbereikbaar. Niet veilig als ze op pad is en erg vervelend. Ik heb daar meerdere keren over gebeld. Ook ben ik door u in oktober of november 2 x gebeld en werd ik gevraagd om terug te bellen naar een bepaald nummer. Dat heb ik uiteraard gedaan en dat bleek 2 x een nummer van een verkeerde afdeling te zijn. Toen ik weer bij de gewone klantenservice uit kwam werd gezegd dat er geen nieuws te melden was. ik zou worden gebeld als er nieuws was, maar ik ben daarna niet meer gebeld.

In december hebben we besloten een nieuw toestel te kopen voor onze dochter en hebben we het KPN abonnement verlengd. In januari hoor ik tot mijn verbazing dat jullie in november klanten hebben gebeld om oplossingen voor te stellen en dat de iphone 11 is omgeruild voor iphone 12. Ik ben weer gaan bellen en hieronder in het kort beschreven hoe eea gaat in uw organisatie.

17 januari bel ik en leg het verhaal uit. Ik krijg te horen dat de melding en registratie in augustus die ik heb gedaan belangrijk is en dat is goed gegaan. Mijn melding wordt doorgezet naar de goede afdeling wordt mij verteld.

21 januari gebeld om zeker te zijn dat ik op nummer xx wordt teruggebeld. Ā Eerder belde jullie ook het nummer van mijn dochter maar zij pakt onbekende nummers niet op.

Op 23 januari gebeld en er wordt mij verteld dat het niet naar de goede afdeling is doorgezet. Deze jongen geeft aan directe contacten te hebben met degene die er over gaat en hij zal er persoonlijk voor zorgen dat het door de goede afdeling wordt opgepakt. Ik word gevraagd niet meer te bellen tm dinsdag.

Op 28 januari bel ik weer. Ik heb namelijk nog Ā niets vernomen. De dame geeft aan dat er helemaal geen meldingen in het systeem staan van mijn eerdere telefoontjes die maand. De laatste melding is van november. Zij gaat er persoonlijk voor zorgen dat het op de goede afdeling terecht komt. Zij heeft de melding doorgezet naar ene Danielle. Ik heb aangegeven weinig vertrouwen meer te hebben in de gang van zaken bij KPN.

30 januari: ik word door de dame van 28/1 terug gebeld. Zij meldt mij dat de melding van augustus niet is doorgezet en dat ze mij in november hebben geprobeerd te bellen. Als ik nu iets wil dan moet ik dat melden via de site als nieuwe casus.

Ik word hier zo boos van. Maanden lang heeft mijn dochter geen 4G. Netjes heb ik melding gedaan in augustus. In november heb ik meerdere keren teruggebeld maar heb ik een verkeerd nummer van jullie gekregen en uiteindelijk kreeg ik iemand aan de lijn die zei dat er niets te melden viel.

Feit is dat we hebben betaald voor een niet werkend 4G en uiteindelijk zelfs een nieuwe mobiel moeten kopen. jullie helpenĀ mij niet als klant en jullie behandelen mij ook niet als klant waarvoor je iets hebt op te lossen.

Het is niet de eerste keer dat jullie ons in de steek laten.

Contact over een probleem maken jullie vrijwel onmogelijk en ik word van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug enz.

In augustus heb ik melding gedaan van een probleem dat inmiddels door jullie erkend is.

Ik wil graag een voorstel hoe dit op te lossen en dan gaat het om zowel de kosten voor het abonnement vanaf juliĀ tm december 2022 als de kosten die we hebben moeten maken voor een nieuwe mobiel.

Ik zie jullie voorstel graag tegemoet.

Dat klinkt als een bijzondere stroeve gang van zaken en dat spijt mij om te horen. Het klopt dat er op een gegeven moment een omruilactie is gestart vanwege deze problematiek waarbij het oude defecte toestel omgeruild kon worden voor een iPhone 12 mits er aan bepaalde voorwaarden voldaan is. Dus er moet dan eerst een ticket worden aangemaakt maar als ik het goed begrijp is dat proces al een keer doorlopen. Ik zou je dan toch willen adviseren om weer te bellen met 0800-0402 en om dan een klacht op te stellen. Ik kan dat niet in orde maken via het forum.


Jij doet precies wat al je collegaā€™s ook doen. Verwijzen naar een centraal nummer waar niemand echt helpt. En wederom stuur je me van het kastje naar de muur. Je zou deze zaak misschien onder de aandacht kunnen brengen van je leidinggevende of misschien wel de directeur van jullie afdelingĀ dat jullie op deze manier toch niet met klanten kunnen omgaanā€¦.het is maar een ideeā€¦


Ben bang dat moderators hierin niks meer mogen en kunnen doenā€¦

Ze zouden wel willen maar kunnen dus niks meer dan de klant naar dat nummer verwijzen.

Dat zijn de afspraken die uiteindelijk gemaakt zijn als ik het zo lees hier op het forum.