Skip to main content

Ik heb een aantal keren naar de klantenservice van kpn gebeld. 1x werd ik na 12 minuten overgeschakeld naar een persoonlijke voicemailbox. De tweede keer werd ik na heel lang wachten verbonden met een persoon die absoluut niet in staat was om te helpen en voor iedere vraag een collega moest inschakelen. De laatste keer werd vanuit de kpn zelfs de verbinding verbroken toen ik aan het wachten was. Mijn vraag ging over de slechte internetverbinding die ik had in het buitenland. De eerste dagen was het goed maar daarna niet meer ondanks dat ik genoeg GB had voor het buitenland.

Hoi @Patrick van B, welkom op het forum! Dat is zeker niet de bedoeling. Wat vervelend dat je dan niet optimaal gebruik hebt kunnen maken van je mobiele verbinding. Het is ook lastig om op afstand daar een analyse op los te laten omdat het verkeer dan over het netwerk van een buitenlandse provider loopt. De dekking is ook vaak wat minder universeel in sommige landen en niet altijd te garanderen. Je kan altijd even kijken in het artikel KPN Mobiel in het buitenland voor tips.