Skip to main content
Antwoord

Klacht over de levering van de iPhone 17 Pro

• October 12, 2025
  • 6 reacties
  • 219 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik wil een klacht indienen over de misleiding bij het bestellen van de iPhone 17 pro. Bij het bestellen is aangegeven dat de levertijd 1-2 weken is. Echter zijn we twee weken verder en kan deze iPhone nog steeds niet geleverd worden. Ondertussen wordt er wél reclame gemaakt op o.a. de radio namens KPN waarin de iPhone 17 pro wordt gepromoot omdat deze bij KPN op voorraad zou zijn. Zelfs in de KPN winkel wordt deze reclame afgespeeld. De medewerkster van de winkel gaf aan dat zij het ook niet begrijpt, want ook in de winkel is deze telefoon niet op voorraad. Daarnaast vind ik de klantenservice van KPN is lastig te bereiken door de digitalisering. Tegenwoordig moet je 10 stappen doorlopen voor je überhaupt een mens kunt spreken. Ik raak er al gefrustreerd van, laat staan iemand die op leeftijd is en meer moeite heeft met de digitale wereld. De onrealistische levertijd, misleidende reclame en digitalisering van de klantenservice maken dat ik de dienstverlening van KPN niet erg klantvriendelijk vind. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Kelly13100 ,

Wanneer wordt mijn iPhone geleverd?
De veelgestelde vraag op dit moment! Daarom is er een speciale pagina gemaakt waar je zelf de verwachte leverdatum van jouw iPhone 17 kunt checken:

Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone

Let op: dit is een schatting. De daadwerkelijke leverdatum kan verschillen, afhankelijk van voorraad, levering vanuit Apple en het moment van je bestelling.

Deze pagina wordt iedere dinsdag bijgewerkt met nieuwe informatie.

Ik lees daar dat als je inderdaad ruim twee geleden hebt besteld, dat een aantal types wel leverbaar zijn en een aantal types nog niet. Dat is afhankelijk van o.a. de kleur. 

Wat betreft de bereikbaarheid van de klantenservice: 

Maak dan online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 12, 2025

Hallo ​@Kelly13100 ,

De veelgestelde vraag op dit moment! Daarom is er een speciale pagina gemaakt waar je zelf de verwachte leverdatum van jouw iPhone 17 kunt checken:

Let op: dit is een schatting. De daadwerkelijke leverdatum kan verschillen, afhankelijk van voorraad, levering vanuit Apple en het moment van je bestelling.

Ik lees daar dat als je inderdaad ruim twee geleden hebt besteld, dat een aantal types wel leverbaar zijn en een aantal types nog niet. Dat is afhankelijk van o.a. de kleur. 

Wat betreft de bereikbaarheid van de klantenservice: 

Maak dan online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

• Deelnemer
  • October 13, 2025

Bij mij staat er 1 tot 2 weken. Ik wacht al 3 weken en vanmorgen weer een mailtje ontvangen dat het nog steeds niet op voorraad is.

Leen59
Wijsgeer
  • October 14, 2025

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 14, 2025

Goedemiddag ​@Kelly13100 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de Community :)

Nooit leuk wanneer je langer moet wachten dan verwacht en ik begrijp ook heel goed dat jij je nieuwe iPhone 17 Pro zo snel mogelijk mag ontvangen. Zoals ​@Noordzee en ​@Leen59 al aangeven kun je op onze website de verwachte levertijd bekijken. Dit is wel een schatting en de werkelijke leverdatum kan, afhankelijk van de voorraad, levering vanuit Apple en het moment van bestellen, verschillen! Hopelijk weet je hiermee waar je aan toe bent. Mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat het dan ook vooral weten!

• Nieuwkomer
  • October 20, 2025

Hier precies hetzelfde, half september besteld en nog niks ontvangen, ben notabene nog overgestapt naar KPN ook nog. Wel bij bestellen zeggen week levertijd, goed wetende dat ze geen flikker in huis hebben. Stelletje laaielichters daar.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 21, 2025

Goedemorgen ​@Kompieter , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community.

Dat is natuurlijk enorm balen, daar kan ik me echt alles bij voorstellen :(  Daarom hebben we een speciale pagina gemaakt waar je zelf de verwachte leverdatum van jouw iPhone 17 kunt checken:

Let op: dit is een schatting. De daadwerkelijke leverdatum kan verschillen, afhankelijk van voorraad, levering vanuit Apple en het moment van je bestelling. Ik hoop natuurlijk dat jij je nieuwe iPhone 17 alsnog snel in ontvangst mag nemen 🙏🏻