Skip to main content
Vraag

Klacht over gemiste leveringen van simkaart en slechte klantenservice

• June 7, 2025
  • 4 reacties
  • 33 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heb ik een simkaart besteld via KPN en een afspraak ingepland voor de levering op donderdag. Op de dag van de afspraak werd ik pas op het geplande tijdstip gebeld, en toen werd mij medegedeeld dat de levering niet door kon gaan. Ik had mijn agenda hierop aangepast, wat mij tijd en moeite heeft gekost.

Vervolgens heb ik een nieuwe afspraak gemaakt voor zaterdag. Omdat er bij levering controle van mijn legitimatie en bankpas nodig was, ben ik speciaal thuisgebleven. Toen de bezorger kwam, vertelde hij mij echter dat hij per ongeluk op de annuleerknop had gedrukt op zijn tablet, waardoor de bestelling geannuleerd was en niet meer hersteld kon worden. Ik moest dus opnieuw bestellen. De bezorger was bovendien erg onverschillig.

De medewerker van de klantenservice die mij op donderdag belde, toonde ook weinig begrip en vroeg mij om haastig een nieuwe datum te kiezen, zonder ruimte om even na te denken. Toen ik hierover contact opnam met de klantenservice, kreeg ik te horen dat er niets aan gedaan kon worden.

Ik ben hierdoor tweemaal onnodig tijd kwijtgeraakt en voel me als klant niet serieus genomen. Daarom wil ik hierbij een formele klacht indienen over zowel de leveringsproblemen als de gebrekkige klantvriendelijkheid van uw medewerkers. Ik verzoek u om mijn klacht serieus te nemen en te bekijken of er een passende oplossing of compensatie mogelijk is voor de ontstane overlast.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 7, 2025

Het is natuurlijk allemaal heel vervelend hoe het gegaan is maar als een simkaart bij de vervoerder is dan heeft kpn daar geen invloed meer op. We weten inmiddels allemaal wel dat de bezorgdiensten het lastig hebben wat op tijd bezorgen betreft en daar zullen we aan moeten wennen. Ga gewoon naar de winkel als het tijdstip echt belangrijk is en haal daar een simkaart. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 7, 2025

Als ik nu naar de winkel ga om een nieuwe simkaart te halen, wordt die weer gewoon thuisbezorgd door hetzelfde bedrijf. Dat vertelde de klantenservice me. Maar eerlijk gezegd vind ik niet dat ik dit zomaar moet accepteren. Mijn tijd is verspild en ik ben niet netjes behandeld. Ik voel me benadeeld en ik schrijf dit omdat ik vind dat er een compensatie moet komen.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 7, 2025

Tsja als je dat echt zo voelt dan kan je een klacht indienen met dit formulier.  Verwacht er niet te veel van want het gaat wel een beetje ver maar dat weet je zelf ook wel😉.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Mscan, vervelende situatie natuurlijk dat de tweede keer de bestelling per abuis geannuleerd wordt door een verkeerde knop die is ingedrukt. Als het bij de bezorging mis gaat kan KPN daar natuurlijk niet veel aan doen. Mocht je een klacht willen indienen kun je daarvoor het eerder genoemde formulier gebruiken.