Skip to main content

Hoi
Ik ben Tetiana. Ik heb de bestelde iPhone SE niet ontvangen. Ik heb naar PostNl gebeld en zij hebben mij verteld dat ze de telefoon niet van KPN hebben ontvangen. Ik kan niet controleren bij de MijnBestelling waar mijn telefoon is, omdat het systeem aangeeft dat ik geen bestelling heb!  Ik heb kpn verschillende keren gebeld. Eerst vertelde de callcenter-medewerker me dat de telefoon niet naar PostNl was gestuurd, ondanks het feit dat ik een Track & Trace van kpn had ontvangen met de datum van ontvangst, en dat het een onbegrijpelijke systeemfout was en dat niemand wist hoe het probleem op te lossen. Ze stuurde me toen een e-mail en een link naar kpn.com/klachten en zei dat ik mijn verzoek daar moest achterlaten om het probleem op te lossen. Maar de link werkt niet. Ik heb keer op keer gebeld, maar niemand kan me vertellen of de telefoon wel is verzonden. Uiteindelijk kreeg ik een e-mail van KPN dat ik mijn bestelling niet kan krijgen. Ik heb weer gebeld en iemand vertelde me dat PostNl contact moet opnemen met KPN over het niet ontvangen van de telefoon voor mij. Maar PostNl wil niets vragen, want of ik de telefoon heb of niet maakt voor hen niets uit. Toen vertelde een andere medewerker van het callcenter me dat ik voor een onbekende tijd moest wachten op verdere informatie. Ik kunnen vandaag een klacht achterlaten dankzij de klantenservice, maar nog steeds geen resultaat. Ik zal het publiek op de hoogte blijven houden van de voortgang van mijn zaak.  Ik heb echt mobiel internet en deze telefoon nodig en ik kan geen maand wachten.
En ik hoop dat KPN er alsnog in slaagt om dit probleem snel op te lossen.

Bedankt!

Goedemorgen @Tetiana en welkom hier op ons forum!

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden al is de aanleiding natuurlijk helemaal niet leuk. Snap heel goed dat je wil weten waar je aan toe bent want dit lijkt niet echt op te schieten. We zijn inmiddels bijna een week verder, is er nog iets in de situatie veranderd of is deze nog steeds hetzelfde? Indien nodig kijk ik ook graag eens met je mee. Zou je in dat geval je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?


Mijn verhaal gaat verder. Vandaag heb ik de hele dag op de koerier gewacht. Eerst kreeg ik een e-mail dat de koerier er van 14.30 tot 16.30 uur zou zijn. Natuurlijk kwam er niemand. Om 14.31 uur kreeg ik de volgende e-mail:

De koerier van AMP kon je nieuwe Apple iPhone SE (3e generatie) 128GB, PRODUCT RED met bestelnummer S3950****** helaas niet bij je afleveren. Daarom annuleren we je bestelling zodra deze retour is. Dit kan 2 tot 3 dagen duren.

Ik begrijp niet waarom zulke simpele dingen KPN zoveel moeite kosten en ik weken op mijn bestelling moet wachten, en elke keer mijn vakantie moet onderbreken en speciaal een bestelling moet komen ophalen die niemand gaat bezorgen. Waarom moet ik reiskosten betalen en enorm veel tijd steken in het oplossen van problemen die buiten mijn schuld zijn ontstaan? Ik heb nu geen Nederlandse simkaart en dat is verdomd lastig! Maar dat is nog niet alles.

Het grappige en trieste is dat ik nu geen nieuwe telefoon kan bestellen omdat ik een formulier moet invullen waarop ik alleen een Nederlands telefoonnummer kan invullen, dat ik momenteel niet heb. Het Belgische nummer kan niet ingevuld worden in het bestelformulier. Kan iemand mij uitleggen hoe ik nu een telefoon kan bestellen? De vorige keer gebruikte ik mijn werknummer, dat ik nu niet meer kan gebruiken. En bovenal is de prijs van deze telefoon gestegen in de 2 weken dat ik hem probeer te krijgen.


Hoi @Tetiana, ik snap heel goed dat de manier waarop alles verloopt voor frustratie zorgt :( 

Ik zag dat je je forumprofiel had ingevuld en ben meteen eens voor je gaan kijken; volgens mijn informatie komt er morgen een koerier langs om een simkaart bij je af te leveren. Ik neem aan dat je hiervan op de hoogte bent?