Skip to main content
Beantwoord

klacht over kids sim

  • February 8, 2020
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Help kan iemand mij helpen ! Ik ben 2 maanden bezig met 2 kids Sim abonnementen en fout op fout wordt genaakt. Niet terugbellen etc etc 

kan iemand van KPN ZELF verantwoordelijkheid nemen. Wat een service …....

Beste antwoord door Erwin van KPN

Het forum is voornamelijk een platform waar we via geschreven woord communiceren, @TWVDR . Uiteraard wil ik niet dat je privacy gevoelige informatie publiek deelt maar een samenvatting van wat er in grote lijnen gebeurd is, maakt het voor mij inzichtelijker. Kun je in ieder geval je profiel aanvullen en een korte samenvatting geven. Aangevuld met wat je wens precies is? Dan zoek ik de relevante gegevens er bij. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @TWVDR . Welkom op het forum.

Dat klinkt allemaal niet goed. Wat is er precies gebeurt? Kun je het toelichten?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 11, 2020

Denk dat het goed is dat even in het log klant systeem wordt gekeken en dat ik dan wordt gebeld. De details op het forum plaatsen lijkt mij niet handig Erwin 


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 12, 2020

Het forum is voornamelijk een platform waar we via geschreven woord communiceren, @TWVDR . Uiteraard wil ik niet dat je privacy gevoelige informatie publiek deelt maar een samenvatting van wat er in grote lijnen gebeurd is, maakt het voor mij inzichtelijker. Kun je in ieder geval je profiel aanvullen en een korte samenvatting geven. Aangevuld met wat je wens precies is? Dan zoek ik de relevante gegevens er bij. 


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.