Skip to main content

Ik had een mooie aanbieding van jullie geaccepteerd. Maar wat een spijt heb ik daarvan! Er worden contracten afgesloten zonder mijn toestemming. Ik betaal voor twee telefoonnummers die ik niet in gebruik heb. Er zou een melding worden gedaan van fraude maar ik wordt hier niet van op de hoogte gehouden. Geen idee of dit inmiddels dus al gedaan is.  En ik heb nu al 20 verschillende klantenservice medewerkers aan de telefoon gehad. En nog is het niet geregeld. Wat frustrerend is dit!!! Ik wordt ook constant beloofd terug gebeld te worden en dat gebeurt gewoon niet. Ongelooflijk. 
Nooit en nooit meer KPN!!!

Als ik het goed begrijp, zijn er nadat je een abonnement bij KPN hebt afgesloten nog twee abonnement afgesloten op jouw gegevens zonder jouw toestemming. Dat lijkt me absoluut niet de bedoeling, @CyNN2024.

Ik snap heel goed dat je hier hulp bij wilt! Alleen de KPN Community is hiervoor niet de beste plek. Dit is namelijk een plek waar klanten elkaar helpen. Je kunt het beste een belafspraak maken. We bellen je dan op een moment dat het jou uitkomt.

Reageer