Skip to main content

Ik wacht al 1,5 week op een nieuw toestel dat ik 4 februari betaald heb.

Ik heb al uren met de helpdesk aan te telefoon gehangen, en zou vrijdag en maandag teruggebeld worden (niet gebeurd)

Kan iemand van KPN onmiddellijk actie ondernemen want mijn geduld is op.

 

Beste @MK75, welkom! Goed dat je je gegevens ingevuld hebt. Ik zie dat je inderdaad al meerdere malen contact met ons hebt gehad. Heel jammer dat het nu nog steeds niet in orde is. Voor zover ik kan zien, kan je nu wederom verlengen. Helaas mag ik dat niet voor je regelen. Via het forum gebruiken we de verificatiesms niet en die is verplicht voor een verlenging. Ik adviseer om even te bellen of te chatten met ons. Mijn collega maakt het dan alsnog in orde voor je. 


Beste Marcia,

 

Ik wil graag mijn geld terug en verder ga ik zeker niet bellen. Dat heeft mij al zoveel tijd gekost en tot niets geleid. Bovendien moet ik dan wederom mijn verhaal uitleggen. De klantenservice heeft beloofd mij terug te bellen dus het is nu aan hen.

Maar uiteraard zult u begrijpen dat ik absoluut geen verlening meer wil. Daarnaast ontvang ik graag die EUR 528 retour. 

 

Hartelijke groet,

Marlies 


Begrijpelijk! Het bedrag ontvang je binnen 5 werkdagen vanaf 7 februari terug. Dat is dus uiterlijk vrijdag! Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, laat je het dan weten? Mijn excuses voor deze hele gang van zaken!


HI Marcia,

 

Je zult het niet geloven, maar ik heb zojuist een factuur van KPN ontvangen waarop wederom het bedrag van het toestel staat vermeld (welke ik nooit heb ontvangen)

Zou jij ervoor kunnen zorgen dat e.e.a. nu correct in het systeem wordt vermeld? en dat er een credit nota wordt ontvangen?


Ik reageer op je privébericht, @MK75!


Dank voor je mails @MK75! Ik heb ze doorgestuurd naar de betreffende afdeling en hou je op de hoogte van de vorderingen. 


Inmiddels heb ik de bevestiging dat de iDeal betaling ook jouw kant op komt. De creditering was bedoeld voor de huidige factuur en de iDeal betaling heb jij nog niet vergoed gekregen. Die wordt binnen een aantal dagen gestort. Excuses voor het ongemak!