Nou ik kan hier wel een reeks van klachten over de iPhone 11 en de bereikbaarheid maar kon is reeds op de hoogte van dit grote probleem.
echt triest
graag zou ik via de mail willen weten wat kpn hier aan gaat doen.
mvg.
Nou ik kan hier wel een reeks van klachten over de iPhone 11 en de bereikbaarheid maar kon is reeds op de hoogte van dit grote probleem.
echt triest
graag zou ik via de mail willen weten wat kpn hier aan gaat doen.
mvg.
Beste
Goedendag,
bedankt voor de snelle terugkoppeling.
ik heb er alle vertrouwen in dat kpn dit correct op zal lossen.
Nou kpn net gebeld ze zouden binnen 10 werkdagen een oplossing hebben voor de iphone 11, we zijn inmiddels op werkdag 11. Dus maar weer even bellen, Als antwoord op mijn vraag, ze hebben het druk op die afdeling kan nog wel even duren. Waarom sturen jullie dan in godsnaam een SMS. Wat een bedrijf, echt dik drama bedrijf Zie hieronder het bericht 11 dagen geleden ♂️♂️
Beste klant, we werken hard aan de problemen met je mobiele verbinding. Op dit moment onderzoeken we de oorzaak en testen we mogelijke oplossingen. Binnen 10 werkdagen sturen we je een sms met meer info. Sorry dat het even duurt. Bedankt voor je geduld. Groet, KPN
Ha
Jesssss inmiddels heb ik via de mail contact gehad met radar en ze gaan er nu een uitzending van maken met dit drama van KPN.
Hier gisteren plotseling telefoontje van KPN. Excuses x3 en onze iPhone 11 laten opsturen naar reperateur. Nu afwachten wat de uitkomst is.
Hier gisteren plotseling telefoontje van KPN. Excuses x3 en onze iPhone 11 laten opsturen naar reperateur. Nu afwachten wat de uitkomst is.
Dat is goed nieuws, waarschijnlijk krijg je dan een iPhone 13. Fingers crossed.
Ha
Dit antwoord had ik al verwacht.
Maar dan zit je nu dus zonder telefoon ?
Telefoon is van mijn vrouw belt nu via andere telefoon
Hopen op een snelle uitslag.
Wat een drama dit, wij hebben 4 telefoons op de zaak die deze ziekte hebben. We kunnen geen dag zonder telefoon, ben benieuwd wat er uit gaat komen...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.