Skip to main content

In verband met mijn aanstaande pensionering per 1 feb probeer ik sinds week 50 2019  2 mobiele abonnementen met nummerbehoud  af te sluiten. 

Na inmiddels 43 events (chats, mailtjes, telefoontjes, bezoeken aan telefoonwinkel) is het resultaat dat ik zelf inmiddels helemaal niet meer telefonisch bereikbaar ben en het nummer van mijn vrouw mogelijk op 24 januari wordt overgezet naar een KPN abonnement.

Ik heb voor morgen maar weer een afspraak bij de telefoonwinkel gemaakt omdat ik het idee heb dat ik daar nog een beetje verder wordt geholpen al heeft dat dus ook nog niet het gewenste resultaat opgeleverd.

Heel vervelend @Donald38 ,

Ik begrijp dat je morgen naar de KPN-Winkel gaat zodat de abonnementen alsnog geregeld worden. 

 

Toch nog een klacht indienen?

Een klacht kun je via internet, het forum, per chat, telefonisch of eventueel per brief overbrengen.

Telefonisch 

Bellen met 0800 -0402

Internet

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm  

Via dit forum: 

Je kunt hier in dit topic jouw klacht omschrijven, Een KPN moderator  komt hier ook langs; die mogen en kunnen ook klachten behandelen. Dan wel jouw volledige forumprofiel vullen. 

Per chat

https://www.kpn.com/service.htm

 

Weet je zo voldoende over het indienen van een klacht? 

 


Bedankt voor je reactie.

Ik ben al twee keer bij de telefoonwinkel geweest, maar nog niet met het gewenste resultaat. Telefonisch en chat heb ik ook al meerdere keren benaderd. Wanneer ik er vanmiddag niet uitkom zal ik de internet optie nog proberen.

In mijn beleving zijn degenen die ik benader van goede wil, maar gaat het fout wanneer een andere afdeling iets moet doen. Er is niemand die zich als eigenaar van het probleem beschouwd.


Prima, ik hoop dat het probleem vanmiddag wordt opgelost in de winkel. Dan heb je die optie via internet  niet nodig. Maar zo niet, dan weet je nu de je nu de juiste route voor het indienen van een klacht. 


Die nummers staan nu op naam van het bedrijf waar u werkt? En die wilt u nu overnemen?


Yess, Azeed en Mareno van telefoonwinkel Leiden hebben ervoor gezorgd dat ik mobiel weer bereikbaar ben op mijn eigen nummer. Het nummer hing blijkbaar tussen KPN zakelijk en consumenten.

Ervan uitgaande dat de administratieve afwikkeling verder ook goed loopt zal ik mijn ergernis over het proces wel weer snel kwijt zijn.

Voor mij belangrijke les: wanneer het een beetje ingewikkeld wordt naar een telefoonwinkel gaan, waar je met een echt mens kunt spreken die moeite doet om het probleem op te lossen.


Fijn dat de oplossing eraan lijkt te komen.👍


Hi Donald, welkom op het forum.

Ik ben ook erg benieuwd waar dit mis is gegaan. Fijn om te lezen dat mijn collega's al bezig zijn. Vind je het als ik mij hier ook in verdiep? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 


Profiel is aangepast.

In mijn beleving zijn er een aantal dingen mis gegaan:

  • In chats week 50 en 23 december niet verteld dat behalve zakelijk klantnummer ook vrijgave van nummer door andere provider op voorhand moet worden geregeld.
  • telefoon naar 0402 op 27 december niet geregistreerd dat vrijgave pas in 2e week januari kon worden geregeld
  • nav telefoon naar 0402 op 4 jan beide aanvragen geannuleerd ipv alleen het zakelijk nummer
  • Vrijgave nummer vodafone per 9 januari in plaats van 31 januari
  • Belofte via chat op 9 januari opnieuw activeren vodafone account niet uitgevoerd
  • Geen reden bekend voor annuleren bestelling door KPN bij 050-5518860
  • Koppelen zakelijk nummer aan weer nieuwe bestelling bij telefoonwinkel op 10 januari niet gelukt.

Wat ik zelf anders had moeten doen is:

  • geen twee abonnementen tegelijk afsluiten
  • De eerdere overname van het zakelijk nummer op 9 januari gewoon accepteren en mijn financiele verlies door 22 dagen extra abonnement kosten accepteren (zijn nu 17 dagen geworden)
  • Uiteindelijk is het goed gekomen

Hi Donald, dankjewel voor de gegevens en toevoeging. Fijn dat alles inmiddels goed is gekomen, dan ga ik daar verder niets meer aan doen. Zakelijke aanvragen lopen inderdaad net iets anders dan consumentenaansluitingen, ik zie dit sporadisch voorbijkomen bij een overname door onze collega's. Daarvoor mijn oprechte excuses. Ik ga dit in ieder geval kenbaar maken aan collega's die jou hebben geholpen zodat ze dit voor een volgende keer weten. 

Wat die dubbele kosten betreft, ik denk graag mee. Zou je mij een privébericht willen sturen met een overzicht van de gemaakte dubbele kosten? Dan kan ik kijken of ik de pijn nog kan verzachten. :)


Hoi Alex,

Na mijn privé bericht geen reactie meer gehad. Heb ik wat gemist?


Hi Donald, ik heb dat helemaal over het hoofd gezien. Mijn excuses. Ik heb daar nu op gereageerd.