Skip to main content

Hallo,

 

ik heb al een jaar of vier een Iphone 11 en sinds eind 2022 regelmatig problemen met het bereik, waardoor ik niet kan bellen, grbeld kan worden en geen bereik heb om te internetten. Heb recent gehoord dat dit een bekend probleem is. Daarom vraag ik om een coulante vergoeding en of regeling vanuit KPN.

 

Met vriendelijke groet
 

J. van Delft

 

Admin: Telefoonnummer uit bericht verwijderd i.v.m. privacy

@Jingo Spike ik zou je telefoonnummer even verwijderen als ik jou was (of als een moderator dit kan doen).

Velen hebben last van dit probleem. Het enige wat je kan doen is bellen (0800-0402) en aandringen om een ticket aan te laten maken. Dan kan je uiteindelijk in contact met KPN komen om te praten over een oplossing en een eventuele compensatie. Maar je moet wel geduld hebben.


Hallo,

 

ik heb al een jaar of vier een Iphone 11 en sinds eind 2022 regelmatig problemen met het bereik, waardoor ik niet kan bellen, grbeld kan worden en geen bereik heb om te internetten. Heb recent gehoord dat dit een bekend probleem is. Daarom vraag ik om een coulante vergoeding en of regeling vanuit KPN.

 

Met vriendelijke groet
 

J. van Delft

 

Admin: Telefoonnummer uit bericht verwijderd i.v.m. privacy

Berijd je voor en bel vaker als je denkt dat nodig zou moeten zijn, ze kunnen geen bevestiging sturen dat de ticket is aangemaakt, mijne bleek niet aangemaakt te zijn. Nu wel zeggen ze maar dat zijden ze 2 maanden geleden ook, en ja je kan het niet bevestigen dat het ticket is aangemaakt en dat je in de wachtrij staat. 


Ik bel ook zo nu en dan even om te kijken of ik nog op de grote lijst sta en of mijn ticket niet is gesloten. Anders ben ik bang dat ik dadelijk weer onderaan de lijst kom te staan. We hebben het over duizenden mensen, dus gaat wel even duren…


Reageer