Skip to main content

Mijn vader heeft het nummer (...) 

Hij kan zij  nieuwe telefoon niet goed zien 

 

Admin: privégegevens verwijderd. 

@Pieter2310 Welkom op het forum. Ik begrijp helaas niet precies wat je bedoelt, wat kan hij niet goed zien op zijn nieuwe telefoon? 


Nou mijn vader heeft hele slechte ogen en nu heb ik afgelopen weekend een nieuw toestel voor hem gehaald maar hij kan de tekst niet lezen wat er op de telefoon staat nu is mijn vader ook niet erg technisch dus deze telefoon werkt anders dus hij kan niet zien wat hij moet doen..


Wat verwacht je nu van KPN? Of heb je 'm in een KPN winkel gehaald?


@Pieter2310 Duidelijk, en wat zou ik voor je kunnen betekenen in deze situatie? 


Hij wil het liefst een andere telefoon die duidelijker voor hem grotere letters en duidelijk scherm


Zijn vorige telefoon was eigenlijk perfect voor behalve zat daar geen functie op om nummers te blokkeren 


Het is nog steeds niet duidelijk wat je van KPN wilt. Waar heb je ‘t toestel gekocht? Helaas zijn de winkels dicht en kan ruilen dus niet.

Is het icm met een nieuw abonnement (bv verlengen) dan kan dat momenteel alleen door het te  annuleren, maar ik vermoed dat het al langer dan 14 dagen loopt. Maar ook alleen als je het online geregeld hebt.


Ik heb hem dit weekend voor hem gekocht bij de KPN winkel in Emmen. jJa dit icm het verlengen van zijn abonnement en het is idd heel vervelend dat de winkels nu gesloten zijn..Het liefst wil hij een andere telefoon zoals zijn oude maar hij is niet echt mobiel vandaar dat ik alleen naar de KPN winkel ging..


Vervelende situatie. De verlenging (en dan ook de toestellening) moet binnen 14 dagen geannuleerd worden. Als je het in de winkel hebt gedaan dacht ik dat dat ook in de winkel moet gebeuren. De winkels zullen echter niet meer open zijn binnen die 14 dagen…

I.c.m. ernstige slechtziendheid zijn telefoons in welke vorm ook heel lastig.

Was zijn vorige telefoon defect? Als ie nog gewoon werktke] dan vraag ik me af wat de reden voor een andere was.

Kijk eens of het annuleren online nog lukt. Je zult, als het lukt, een retourverzoek van de nieuwe telefoon krijgen. Liefst zo compleet mogelijk (doosje enzo).

http://kpn.com/annuleren

Het is een zeer lastige tijd.


Hij had hem in douche laten kats dwars door de midden maar bedankt voor de info Peter


@Pieter2310 Ik kan uit je reactie nog niet helemaal opmaken of het toestel los gekocht is of gekozen is bij de verlenging van het abonnement. Mocht het toestel los van de verlenging zijn aangeschaft dan zou je deze inderdaad bij de KPN winkel moeten retourneren. Vanaf vandaag zijn er weer een aantal winkels geopend, waarvan de XL winkel in Groningen mij het dichtste bij lijkt. Mocht het toestel gekoppeld zijn aan de verlenging van je abonnement dan zou je de stap van @PeterG kunnen nemen om de verlenging te annuleren. Zodra dit administratief verwerkt is kan er dan weer een nieuwe verlenging gedaan worden. 


Hij had hem in douche laten kats dwars door de midden maar bedankt voor de info Peter

Ooh, dat is niet best :sob: . Als ik douche ligt ie gewoon in de huiskamer trouwens.:wink:.

Hopelijk kan je nog wat met de tips van Rutger.


@Rutger_  de telefoon heb ik gekocht bij zijn verlenging van het abonnement .. Wat ik raar vind normaal is een nieuwe telefoon toch gratis als je je abonnement verlengt. Ik moest 120 euro betalen voor het toestel was mijn vader er bij dan moest hij 20 euro minder betalen. 


@Pieter2310 Een toestel bij een abonnement is nooit echt gratis geweest, de kosten voor het toestel waren in het abonnement verwerkt. De regelgeving hiervoor is verandert waardoor de kosten voor je abonnement en voor je toestel nu ook op de factuur van elkaar gescheiden zijn.  Zou je voor mij anders je forumprofiel kunnen aanvullen met de gegevens waar het om gaat en mij kunnen laten weten wanneer het gelukt is? Dan controleer ik even wat nou precies de situatie is. 


@Rutger_  heb nu alles ingevuld hoop dat je mn vader kunt helpen ..


@Pieter2310 Ik heb de gegevens er bij gepakt en ik kom geen verlenging van het abonnement tegen. Dat betekent dat het toestel los gekocht is, in dat geval moet het toestel ook geruild worden in een KPN winkel. In deze situatie lijkt het mij dat de winkel in Groningen aan de Kieler Bocht het dichtstbij is. Ik zou dan ook adviseren om even met het toestel langs deze winkel te gaan, dan kunnen mijn collega's daar je verder helpen met het kiezen van het juiste toestel. 


@Pieter2310 Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!