Skip to main content

Ik heb zondag 22-03-2020 een nieuw abonnement en telefoon afgesloten. Die zou op dinsdag 24-03-2020 geleverd worden door Reviva. Op die dag kreeg ik bericht dat het bezorgen niet mogelijk was en heb ik een nieuwe afspraak ingepland voor de dag daarna. Toen bleek dat de telefoon door Reviva kwijt is geraakt. Na heen en weer bellen tussen KPN en Reviva, beide leggen de verantwoordelijkheid bij de ander, bleek dat er een onderzoek gestart moest worden wat tot 2 weken in beslag kon nemen. Daar wil ik niet op wachten. Daarom werd toegezegd dat de order geannuleerd kan worden. Hier heb ik dagen over moeten bellen. Soms werd de verbinding na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan verbroken. Vaak werd gezegd dat dit probleem niet op te lossen is. Vaak werden toezeggingen gedaan dat het de dag daarna wel opgelost zou zijn. Ik ben er in totaal 5 werkdagen mee bezig geweest, waarin ik het verhaal aan wel 50 verschillende medewerkers heb uit moeten leggen en ik tot nu toe nog steeds niet geholpen ben. Veel verschillende dingen heb gehoord en ronduit schandalig ben behandeld. Uiteindelijk heb ik vrijdag 27 maart bericht gehad dat de annulering goed is verwerkt en dat ik een nieuwe order kon plaatsen. Die zou vandaag, zonder 29 maart geleverd worden tussen 13 uur en 17 uur 30. Dat is per mail en sms meerdere malen bevestigd. De hele dag heb ik zitten wachten, maar niks bezorgd gekregen. Daarna heb ik opnieuw Reviva gebeld die zei dat kpn de bezorging heeft tegengehouden. Daarna heb ik kpn opnieuw gebeld en daar kan niemand mij helpen. Ik ben er inmiddels al een ruime week minstens 3 uur per dag telefonisch mee bezig en ben ronduit schandalig behandeld. Van samenwerking tussen kpn en Revivia is geen sprake gebleken. Niemand bij de klantenservice heeft mij adequaat kunnen helpen, er zijn vele valse beloften gedaan en ik ben geen enkele keer door kpn teruggebeld. Ik eis daarom dat dit vandaag nog wordt opgelost en dat ik financieel gecompenseerd wordt voor alle tijd die ik hier al aan heb moeten spenderen.

Groet Lennart Visser 

Hi @Lennartvis, wat een naar verhaal zeg :confused:

Dat een postpakket kwijt raakt, is natuurlijk iets waar wij weinig aan kunnen doen, we horen vervolgens echter wel onze afspraken na te komen als we de situatie op proberen te lossen. Dat vervolgens de 2e bestelling wéér niet goed gaat, maakt dit extra zuur :slight_frown:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik je dossier in duiken om te zien wat er allemaal gedaan is!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!