Ik heb via Mobiel.nl een abonnement bij KPN afgesloten, maar ik zie nergens mijn KPN Klantnummer (al gekeken bij mijn bankafschrijving, contract en in de factuur). Ik heb dit klantnummer nodig om een abonnement te koppelen in Mijn KPN en dus ook mijn e-sim te installeren. Nu wordt ik steeds gewezen op het maken van een belafspraak, maar het probleem is dus dat ik mijn e-sim niet kan installeren en dus ook niet kan bellen. Help!
Klantnummer KPN nergens te vinden, hierdoor kan ik sim niet aciveren
Beste antwoord door Maja van KPN
Hi ​
Je klantnummer zal beginnen met 401, zou je kunnen kijken of je ergens een nummer ziet dat daar mee begint, maar met een andere benaming? Ik weet niet precies hoe alle documentatie er uit ziet die je van Mobiel.nl hebt ontvangen, wellicht geven ze er daar net even een andere naam aan!
Zou je ook kunnen kijken of het wellicht lukt om hem te activeren via deze methode? E-sim activeren
Mocht het daarmee ook niet lukken, dan wil ik je aanraden om contact te zoeken via onze social media kanalen, daar wordt je erg snel geholpen zonder dat je hoeft te bellen! je vindt ons onder andere op Facebook en X. Ook is het mogelijk om langs te gaan bij een KPN winkel, daar kan je (op vertoon van een geldig legitimatiebewijs) direct een werkende fysieke simkaart meekrijgen, die je dan later om kunt zetten naar een E-sim.
Ik hoop dat je snel weer bereikbaar zult zijn!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.